TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 5. juni 2019

Vi boede en enkelt nat da vi skulle til bryllup og flyve på ferie dagen efter. Der var intet problem med at checke ind tidligt eller blive et par timer længere. Værelset var stort og rummeligt, ligesom der er rent overalt. Virkeligt et dejligt sted der fortjener vores varmeste anbefalinger.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Curiosity19678897699
Anmeldt d. 10. april 2019

Fint sted - let tilgængeligt - i rolige omgivelser. Dejligt værelse med hyggelig lille terrasse. God service, venlig modtagelse. Kan ikke skrive noget negativt, for opholdet og stedet levede fuldt op til vores forventninger.

Værelsestip: Er man 2, er dobbeltværelset fint - der er et lille køleskab, TV og pænt badeværelse
Dato for ophold: april 2019
Tak, Nomad27445856764
Anmeldt d. 26. februar 2019

Rent. pænt og god plads. Vi bookede en mindre lejlighed og den var fin. Eneste minus var tv'et, som ikke var hooked up, så vi kunne streame - havde ellers været rart efter en lang dag. Men ellers et skønt sted! Og værterne var søde - og det ligger ret godt i forhold til en miniferie i det midtjyske.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Simon D
HeleneE249, Ejer hos Provstegården Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2019

Hej Simon

Tak for din anmeldelse.

Ja desværre er det ikke alle vores tv der er klar til wifi, de fleste er dog.
Til næstegang og alle andre der læser med her, så har vi chromecasts vi låner ud til vores gæster.

Håber vi ses igen :)

Bedste hilsner, Helene & Daniel.
Provstegården Bed & Breakfast

Anmeldt d. 8. november 2018

Det vil være en fordel, hvis hjemmesiden er på dansk. Hjælpsomt personale. Rent og smuk indretning.Kaffe og te på værelset. God seng. Alt så nyt ud. Meget rimelig pris og meget for pengene. Vi kommer gerne igen, når vi har brug for en overnatning på de kanter. Vi vil anbefale Provstegården til venner og familie

Dato for ophold: november 2018
Tak, Cruiser318380
Anmeldt d. 27. oktober 2018

Det er bestemt ikke sidste gang vi kommer forbi til et ophold på Provstegården. Det var ganske enkelt en rigtig rigtig god oplevelse. Der er rart og smagfuldt indrettet, værelset var stort og hyggeligt og værterne var super imødekommende. Vi spiste middag, og denne var ganske enkelt fantastisk. Daniel er en stjerne, og så kan han også bage de skønneste boller til morgenmaden. TAK...vi kommer igen og anbefaler helt sikkert til andre, der har brug for en overnatning i det jyske.

Dato for ophold: oktober 2018
1  Tak, MAAK62