TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 26. februar 2019

Rent. pænt og god plads. Vi bookede en mindre lejlighed og den var fin. Eneste minus var tv'et, som ikke var hooked up, så vi kunne streame - havde ellers været rart efter en lang dag. Men ellers et skønt sted! Og værterne var søde - og det ligger ret godt i forhold til en miniferie i det midtjyske.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Simon D
HeleneE249, Ejer hos Provstegården Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2019

Hej Simon

Tak for din anmeldelse.

Ja desværre er det ikke alle vores tv der er klar til wifi, de fleste er dog.
Til næstegang og alle andre der læser med her, så har vi chromecasts vi låner ud til vores gæster.

Håber vi ses igen :)

Bedste hilsner, Helene & Daniel.
Provstegården Bed & Breakfast

Anmeldt d. 8. november 2018

Det vil være en fordel, hvis hjemmesiden er på dansk. Hjælpsomt personale. Rent og smuk indretning.Kaffe og te på værelset. God seng. Alt så nyt ud. Meget rimelig pris og meget for pengene. Vi kommer gerne igen, når vi har brug for en overnatning på de kanter. Vi vil anbefale Provstegården til venner og familie

Dato for ophold: november 2018
Tak, Cruiser318380
Anmeldt d. 27. oktober 2018

Det er bestemt ikke sidste gang vi kommer forbi til et ophold på Provstegården. Det var ganske enkelt en rigtig rigtig god oplevelse. Der er rart og smagfuldt indrettet, værelset var stort og hyggeligt og værterne var super imødekommende. Vi spiste middag, og denne var ganske enkelt fantastisk. Daniel er en stjerne, og så kan han også bage de skønneste boller til morgenmaden. TAK...vi kommer igen og anbefaler helt sikkert til andre, der har brug for en overnatning i det jyske.

1  Tak, MAAK62
Anmeldt d. 26. oktober 2018

Vi ankom fredag aften og var kommet til at booke vores ophold to gange og i to forskellige lejligheder, et på deres egen hjemmeside og et på booking.com - dette var en misforståelse - og selvom værtsparret kunne have forbeholdt sig retten til at opkræve dobbelt takst, så eftergav de den ene booking. Superflot af dem og helt klart medvirkende årsag til at dette bestemt ikke var vores sidste besøg på Provstegaarden B & B. Vi havde stuelejligheden med terrasse og alt levede 100 procent op til vores forventinger. Et superdejligt sted og et lækkert ophold. TAK!

1  Tak, mbusken
Anmeldt d. 11. oktober 2018

Vi har nu boet på Provstegården et par gange, og haft gode oplevelser. Kan varmt anbefales. God plads, hyggeligt indrettet. Det hele føles som et hjem, og ikke som et klinisk hotelværelse. Ved indgangen, findes en fryser og køleskab med is, drikkevarer og snacks som kan købes med MobilePay eller kontanter.

1  Tak, hrbendtsen