Anmeldt d. 8. september 2020 fra mobile enheder

Prøv det! Du får en fantastisk oplevelse i spaen og super lækker mad. Området indbyder til gåture i parken. Værelserne var rene og der blev gjort rent hver dag. Vinkortet i restauranten er varieret og maden er i topklasse! Hvis du har laktose-/glutenallergi har de også noget for dig.

Dato for ophold: september 2020
Tak, tjalfe900
Anmeldt d. 7. september 2020

Fantastisk ophold og rigtig lækkert spaområde, hvor vi nødt tiden og fik slappet af. Middagen og vin om aftenen var rigtig gode og personalets imødekommenhed var rigtig flot. Grunden til at der ikke er 5-stjerner - badeværelset var temmelig småt og trykket i bruser var ikke helt i top. Der var mulighed for ophold udendøre, men det ville have været rart med en hyggelig bar indendøre om aftenen. Under middagen - vi tilkøbte vinmenuen, var ikke imponeret over præsentationen af vinen. Præsentation af rødvinen udeblev helt, da vi måtte bede om denne - havde åbenbart glem det. Der blev ikke stillet glas til alle vinene ligesom glassene ikke blev ryddet af selvom vi stillede dem til side. Det virkede som om tjenerne skiftede for meget rundt ved bordene og derved mistede overblikket. Alt i at nogle forhold der bør kunne rettes op på, og vi ser frem til at besøge jer på et tidspunkt igen.

Dato for ophold: september 2020
Tak, MH006
Anmeldt d. 26. august 2020 fra mobile enheder

Vi tog primært på Vejlefjord for spa- og wellnessoplevelsen, men blev positivt chokeret over restauranten. Én ting var, at maden var formidabel og afstemt, behørig årstiden - men servicepersonalet var ligeledes I topklasse. Langt fra højtflyvende, men i glimtende øjenhøjde og med smittende gemyt. Enormt venligt, enormt gavmildt.
Tusind tak Poul, Victor, Mathias, og hele personalet på den anden side

Tak, MadsKob
Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Vi har nydt et skønt ophold i de fantastiske rammer der findes ved Vejlefjord. Dejlige spaområde med alt hvad der behøves. Skøn mad og vin om aftenen. Servicen hele vejen rundt var suveræn.

Mangler:
- Større seng (grandlit værelse med udsigt, 214).
- Bedre morgensbuffet med større udvalg. Vi er forestående overfor de konsekvenser der kommer under Covid-19, men vi var meget skuffet over det begrænsede udvalg af retter under morgenmaden.
- Badeværelser var små og dårligt tryk på bruseren, der mangler nogle lækre produkter, som man ofte har tilgængeligt på spahoteller
- En mere “fancy” hoteltbar, som man får lyst til at sætte sig ned i løbet af aftenen.
- minibar på værelset

På trods af manglerne, så kommer vi meget gerne igen.

Tak, DavidSimpsonDenmark
Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Vi har flere gange været på Vejlefjord og det bliver kun bedre gang for gang. Denne gang valgte vi 2 overnatninger, hvilket vi kun kan anbefale, da man ikke føler man skal nå det hele på én dag. Vi fik massage af Charlotte, som foruden en lækker massage også tog sig tid til at forklare hvad massagen var god for samt hvordan man kunne få energierne i balance.
Kokken var meget imødekommende omkring at skulle lave ændringer i min aftenmenu grundet allergi og maden smagte dejligt.

Alt i alt var det et skønt ophold

Tak, Hansen1989