Anmeldt d. 27. juni 2016 fra mobile enheder

En dejlig weekend i skønne omgivelser. De alm dobbeltværelser er meget små og med små senge, så vi opgraderede til en suite og fik en alm dobbeltseng, men mistede desværre udsigten. Lækkert område i de termiske bade. Virkelig en kæmpe oplevelse. Madmæssigt aften,uha det var skuffende af et sted som ellers spiller på alle områder. Ikke dårligt men bare så jævn og kedelig. Vil desværre ikke vende tilbage, hvis ikke der sker noget der. For os er det en meget vigtig del af oplevelsen. Morgenmaden var dog rigtig lækker.

Tak, sg6pva
Kevin P, Gæsteansvarlig hos Hotel Vejlefjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2016

Kære sg6pva,

Tusind tak for at I har taget jer tid til at anmelde jeres besøg på Hotel Vejlefjord. Jeg beklager det sene svar men er samtidig rigtig glad for din gode feedback. Det giver os en god mulighed for at evaluere på vores indhold.
Vi er kede af middagen ikke faldt i jeres smag. Jeg ved vores dygtige kokke ønsker at præsentere årstidens råvarer på bedste vis.

Jeg er dog rigtig glad for I havde et dejligt ophold.

Skulle I ønske at komme forbi igen så kontakt mig gerne på kepe@vejlefjord.dk, så er jeg gerne vært for et glas vin.

Igen skal I have mange tak for at have anmeldt jeres oplevelse her på Hotel Vejlefjord Kur & Spa.

Anmeldt d. 13. juni 2016

Lækkert værelse med balkon med udsigt over parken. Maden var helt i top. Personalet var utroligt venlige og smilende. De termiske bade var perfekt altid rent og pænt. Vi var der på weekendophold og selvom der var fuldt booket mærkede man det ikke. Trænger man til en weekend væk fra hverdagens larm og børn kan det varmt anbefales. Også spabehandlingerne var perfekte.

Værelsestip: Spørg evt. efter værelse med balkon.
Tak, Jan B
Kevin P, Gæsteansvarlig hos Hotel Vejlefjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2016

Kære Jan B,

Det er en udsøgt fornøjelse at læse jeres anmeldelse af jeres nylige besøg på Hotel Vejlefjord. Mange tak for de flotte ord. Jeg hæfter mig særligt ved jeres gode oplevelser af vores prisvindende-SPA 'De Termiske Bade'. Dejligt at læse I fik tid til ro og velvære.

Igen et stort tak fordi du har taget dig tid til at anmelde jeres ophold her på TripAdvisor.

Vi håber at få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage på Hotel Vejlefjord.

Anmeldt d. 11. juni 2016

Så har vi igen forkælet os selv, vi er meget begejstrede for spaen.Aftensmad er uhyggelig dyr,de 2 foregående måltider var på henholdsvis Nimb i Tivoli og Rudolph Mathis i Kerteminde, hvor vi gav henh.325kr og 350 kr for 3 retters meny hos jer gav vi 635 kr for 3 retters meny alt pr person, men de 2 første lå på,et helt andet kulinarisk niveau, og vi fik serveret selleri som tilbehør i juni måned!
Det er optrækkeri .
Morgenmad på værelset var til rent ug.

Tak, 985gretheb
Kevin P, Gæsteansvarlig hos Hotel Vejlefjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2016

Kære Grethe B,

Jeg er rigtig glad for at du har taget dig tiden til at give feedback her på TripAdvisor og vi er meget glade for dine anbefalinger.
Vi er kede af menuen ikke levede op til jeres forventninger, jeg ved dog vores kokke gør en stor ære i at præsentere sæsonens råvarer på bedste vis. Jeg må dog lige specificere; at prisen I har noteret jer, også er inklusive al forplejning vedrørende morgenbuffeten og frugtbuffet og drikke i De Termiske Bade, der har været inklusiv i jeres Spaophold.

Vi er utroligt glade over jeres oplevelse af vores spa 'De Termiske Bade' som værende Europas bedste. Vi kan i al hemmelighed afsløre vi deler jeres begejstring.

Ønsker jer en god sommer og håber vi får fornøjelsen af at kunne byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 5. juni 2016

En enkelt overnatning incl. middag i restauranten. Allerede ved indcheckning gik det galt. Vi havde booket over telefonen og specifikt bedt om værelse i den nye fløj. Fik i stedet et værelse i hovedbygningen med verdens mindste seng (1.40 bred), ned og bytte og blev "opgraderet" til et stort værelse på 3. sal, hvor kloakken havde taget en bundvendig og det lugtede fælt. Vi luftede ud, og orkede ikke mere omflytning. Værelset var fint og stort.

I restauranten om aftenen var alting kaos. Det virkede som om, at de mange mennesker kom komplet bag på personale og køkken. Laang ventetid på bord (selv om vi havde bestilt), ventetid på bestillinger. Vi havde glædet os til en menu (Saugman) med flere forskellige valgmuligheder, men fik at vide, at der var gået rod i bestillingen af råvarer, så der kunne kun vælges mellem fisk og kylling. Tilbehøret til de to retter ville være det samme?! Efter forretten, som var skuffende, gik der én time før hovedretten ankom: Fiskefilet af sandart, som var en sammenrullet tør omgang, der i konsistens og smag virkede som om, at den kom direkte fra fryseren (personalet forsikrede, at den var friskfanget dagen før, men virkede i øvrigt helt uinteresserede i, hvorfor tallerkenen blev efterladt nærmest urørt). Kylling og fisk kom i øvrigt med helt identisk tilbehør, hvilket ikke er okay til en pris af 370 kr. for en 3-retters menu.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, EspressoDane

Kære EspressoDane,

Tak fordi I har taget jer tid til at anmelde jeres besøg her på TripAdvisor. På vegne af hele vort team, vil jeg gerne takke jer for jeres forventninger. Jeres tilfredshed og oplevelser er særdeles vigtige for os og vi vil bruge jeres feedback til at sikre vi tilbyder en exceptionel oplevelse for alle vore gæster.

Vi beklager jeres forventninger til jeres besøg ikke blev indfriet. Det lyder til vi har været noget så uheldige ved jeres besøg, da det bestemt ikke er vanlig standard. Jeg skal ikke kunne sige hvad der gik galt ved middagen jeg håber dog vores tjener team tog sig godt af jer trods alt? Jeg ved dog alt vores fisk ankommer fersk tidsligst dagen før servering.

Igen en stor tak fordi I tog jer tid til at anmelde jeres besøg.
Skulle I ønske at besøge os igen er jeg gerne vært for et godt glas vin. Kontakt mig endelig på kepe@vejlefjord.dk i så fald.

Ønsker jer en god sommer

Anmeldt d. 30. maj 2016 fra mobile enheder

En forkælelsesweekend i særklasse. Et smukt og velholdt hotel. Juniorsuiten er dejlig rumlig, dog med udsigt til P-pladsen og begrænset møblement. Til gengæld ligger den i hovedbygningen med direkte adgang til spa og wellness. Restauranten er god, men ikke udsøgt. Du får en dejlig middag og morgenmad, men intet exceptionelt. Spa'en er stor og lækker. Masser af plads og små kroge at slænge dig i. Alt i bade, brus og saunaer. Servicen er god, men ikke i udsøgt. Så absolut et besøg værd, hvis man er til ro og wellness.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, 654anetteb
Kevin P, Gæsteansvarlig hos Hotel Vejlefjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2016

Kære Anette B,

Vi beklager vi ikke har levet helt op til forventningerne i restauranten men samtidig er vi glade for I alligevel har haft et dejligt ophold med plads til ro og velvære.