“God oplevelse - take away”
Anmeldelse af Cafe Cozy

Cafe Cozy
Anmeldt 27. januar 2020

Vi var 4 voksne og 1 barn, som skulle have forskellige retter. En halv time efter bestillingen var afgivet, kunne vi hente maden. Alle retter smagte virkelig dejligt.
Meget behaget og effektivt personale

Tak, jan k

Anmeldt 15. maj 2019

Jeg var der sammen med min søde datter, og vi valgte begge den samme menu: tre små, forskellige burgere, med henholdsvis en hakkedreng, kylling og pulled pork.
Indholdet som sådan smagte udmærket - men burgerne var stort set kolde, da vi fik dem - og de små burgerboller var bestemt ikke noget at skrive hjem om. Kedelige, kolde og seje. Desserten var fin nok.
Og så synes jeg at 44 kr. er lidt vel meget vor en danskvand, på en café i en lille provinsby?
Personalet - søde og opmærksomme - dér var ikke en finger at sætte ;-)

Dato for besøg: maj 2019
Tak, fan772
Anmeldt 22. april 2019 fra mobile enheder

Udmærket lille spisested med mange lokale gæster, som kommer igen. Vi fik en burger med det hele, og alt var i orden og smagte godt. Det er ikke luxus, men velsmagende og bestemt prisen værd.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, AndersBoR
Anmeldt 19. marts 2019 fra mobile enheder

Helt almindelig cafe mad i en helt særlig stemning. Altid glæde og smil og en frisk bemærkning. Og maden er altid god og veltillavet. Deres burgere er et hit i familien og er besøg med brunch tallerken bliver ofte langt for kaffen er ad libitum. Er vejret godt er der en hyggelig og ugenert have at sidde i.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, CamillaS_12
Anmeldt 4. februar 2019

Havde den 7-aarige datter med til frokost, og havde en rigtig god oplevelse saa vi kommer gerne igen!

* Service var venlig og professionel, med ekstra opmärksomhed til min datter;
* Menuen var uden de helt store overraskelser, saa alle de typise café-retter som vi var kommet for;
* Rimeligt prisniveau
* Kökkenet var helt i orden, uden at väre prangende - mit stjerneskud var läkkert!

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Stifter

Rejsende, der kiggede på Cafe Cozy, kiggede også på

Har du været i Cafe Cozy? Fortæl om dine oplevelser!