“Hyggeligt sted”
Anmeldelse af Hos Michael

Hos Michael

Frisk og venlig betjening! Overskud til hygge-snak med kunderne selvom der var fuldt hus.
Gode burgere til fornuftige priser.

1  Tak, HelleBilleschou

Anmeldt 5. oktober 2018

Ligger i et center tæt på motorvejen, de servere god dansk mad til en billig penge.
der er pænt og rent med et godt personale.

Dato for besøg: september 2018
Tak, DanielZachariasOlsen
Anmeldt 2. oktober 2018 fra mobile enheder

vi har flere gange spist Hos Michaels i Langeskovcentret. Priserne er rimelige og varieret udvalg. Altid smilende og god betjening.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Kent N
Anmeldt 8. juli 2018

Det er dog den bedste service og ikke mindst den gode mad der gør i vi kommer her igen og igen - Som vor moder lavede det bare en lille smule bedre.

Dato for besøg: april 2018
Tak, John_Dencker
Anmeldt 9. juni 2018 fra mobile enheder

Mit andet besøg “Hos Michael” var mindst ligeså godt som det første. Burgeren er eminent, og betjeningen er i top!

Dato for besøg: juni 2018
Tak, 53runek

Rejsende, der kiggede på Hos Michael, kiggede også på

Har du været i Hos Michael? Fortæl om dine oplevelser!