“Fødselsdag”

Mørkenborg Kro & Motel Restaurant
Anmeldt 9. september 2022

Den 13. august holdt jeg min 70 års fødselsdag for familie og venner. Valgte Mørkenborg Kro for dens placering og mulighed for et frokostarrangement.
Ved mødet med krovært om arrangementet, foreslog værten fravælgelse af 2 af 14 valgte delelementer i frokosten, da disse hørte efteråret/vinteren til.
Hele vejen igennem var der meget stor lydhørhed for diverse ønsker, alt i alt en rigtig god oplevelse med tilrettelæggelse af arrangementet.
Stor ros til betjening og service under hele arrangementet.
Har fået mange positive tilbagemeldinger fra mine gæster om den gode mad og den gode service.
Tusind tak til Mørkenborg Kro for en dejlig dag i skønne omgivelser
Mange gode hilsner
Niels Birkemose

Dato for besøg: august 2022
Tak, nielschrb2013

Anmeldt 14. marts 2021 fra mobile enheder

bestilte Wienerschnitzel pr tlf, blev betjent professionel med diverse spørgsmål hvad vi ønskede.
Maden blev afhentet ved aftalte tid og var super varm, selv efter 1/2 times kørsel fra kroen og ind på bordet var alt super, kæmpe kødstykke med stegte kartofler, ærter, løg og bacon. 😋
Vi bestiller gerne igen trods afstand.

Dato for besøg: marts 2021
Tak, ahgrau
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Middag med mand og børn
Et dejligt sted , smukke omgivelser
2 fik månedens menu , det var ok
2 fik stegt flæsk med kartofler og persille sovs
Kartofler og sovs var lunken måtte retur til køkkenet
Vi fik fyldt op er par gange , den sidste gang var det hele rigtig varmt 👍
Fortalte serveringen at den sidste omgang var perfekt og at de skulle være obs på at det skulle være varmt
Der var rigeligt med mad for alle og det var god mad
Og meget venligt personale

1  Tak, klauschrj
Anmeldt 10. november 2019 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne og 2 børn afsted.
Hyggelig stemning i restauranten.
Maden var helt som den skulle være og der var rigeligt af den , vi gik meget mætte derfra.
Betjeningen var helt i top , søde, smilende og tog sig god tid til os som gæster.
Vi kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: november 2019
4  Tak, HeidiLindharth
Anmeldt 9. november 2019

Vi kom forbi og havde kun kort tid til at spise i. De lovede at vi hurtigt kunne få to friske stjerneskud. Det levede de til fulde op til. Det var velsmagende, vel tilberedt og med en fin udsigt og en god betjening. Stedet kan anbefales også til frokost midt i ugen. Stedet bruges meget til fester.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Niels Jørgen L

Rejsende, der kiggede på Mørkenborg Kro & Motel Restaurant, kiggede også på

Morud, North Funen Municipality
Aarup, North Funen Municipality

Har du været i Mørkenborg Kro & Motel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!