“Skuffede forventninger”

Mørkenborg Kro & Motel Restaurant
Anmeldt 21. oktober 2019

Bestilte æggekage m flæsk, fik en æggekage pyntet med tomatskiver og purløg, og stegt røget SPÆK, det var så kedelig en oplevelse at vi bestemt ikke kommer igen.
Bestille kaffe og te , fik en lille kande kaffe til 2 personer, en lille kande varmt vand til at hælde på det billigste tebrev man kan købe i enhver dagligvarebutik, her på kroen koster denne omgang kogt vand og tebrev dog 30 kr...
Det eneste positive var en høflig betjening.
Aldrig mere Mørkenborg kro.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Lone1704

Anmeldt 24. august 2019 fra mobile enheder

Hyggelig kro med venlig betjening. Lækker mad til rimelige priser. Det eneste der faktisk trækker ned er at vejen ligger for tæt på hvor udendørs serveringen foregår.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 403jesperk
Anmeldt 20. juni 2019

Rigtig lækker mad og meget mere end vi kunne spise..dejlig betjening..og god forståelse for os som gæst....kommer gerne igen ..👍🏻👍🏻👍🏻

Dato for besøg: juni 2019
Tak, AnetteJ125
Anmeldt 31. maj 2019 fra mobile enheder

Havde bestilt bord til 2 en torsdag aften. Da vi skulle bestille stegt flæsk ad libitum fik vi den besked at det blev der ikke serveret idag , da de havde mange selskaber. Desuden havde de skrevet det på deres hjemmeside sagde servetrissen. Jeg kunne dog ikke finde det på deres hjemmeside. Et stort skilt ved vejen viste desuden at her kunne man få stegt flæsk hver torsdag 🤨☹️. Nå der er ikke noget der er skidt uden at det er godt for noget. Så vi kørte tilbage til Odense og spiste en super god bøf på restaurant MASH. Det kan anbefales.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, hcprivat
Anmeldt 9. november 2018

Et rigtigt hyggeligt sted. var det til nytår`s aften i 2017. og har bestil igen i år. var der osse til en søndag`s buffet. hvor vi spiser alt det vi kan. til meget billige penge. så kom afsted og oplev det dejlige sted

Dato for besøg: december 2017
Tak, glassi58

Rejsende, der kiggede på Mørkenborg Kro & Motel Restaurant, kiggede også på

Morud, North Funen Municipality
Aarup, North Funen Municipality

Har du været i Mørkenborg Kro & Motel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!