Ditlevsdal Bison Farm
Åben i dag: Lukket
Hyggeligt sted med mega god gæsteservice

Vi var idag på besøg På farmen. Nemt at få parkering trods mange folk. Vi mødes af en sød dreng i... læs mere

Anmeldt d. 23. juli 2020
familienHolt
fra mobile enheder
god traktor guided Bison tur, fede hytter og lej et vildmarksbad

Anmeldt d. 12. november 2019
Eva H
Randers, Danmark

Anmeldt d. 8. december 2019

Nu da vi var på Fyn ville vi gerne se Bison Farmen vel vidende at der er lukket på denne årstid, dyrene gik ude så der var rig mulighed for at se dem, gårdbutikke var åben. Her var nok at vælge imellem, god service

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, John H
Anmeldt d. 12. november 2019

kan anbefale bison turen på traktor, Historier er fortalt med humor, indhold og godt formidlet med en fint kant. God viden og mulighed for mange spørgsmål. Ved efterår - medbring et tæppe til at sidde på og have over benene. Det er en åben vogn man sidder på. Vi have lejet en af deres 4 hytter og et vildmarksbad. Dejligt og fedt med badet og udsigten over søen. Gulvet i hytten var mega koldt, så medbring sko til indendørs brug. men hytterne var fine, rummelige, rene, pæne, funktionelle og varme.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Eva H
Anmeldt d. 7. oktober 2019

Dyr brunch, men velsmagende. Lidt uhygiejnisk at der ikke er rene tallerkener man kan bruge til udskiftning mellem de forskellige retter.
Meget fin og oplysende guidet tur blandt dyrene.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Søren J
Anmeldt d. 24. september 2019

Sammen med 4 andre par har vi været på et skønt ophold på Ditlevsdal Bisonfarm. Startede med en guidet tur blandt bisonerne - meget informativ og humoristisk gennemført. Derefter dejlig bisonbuffet i den hyggelige restaurant. Afslappet ophold i tilhørende vildmarksbad og dejlig overnatning i 2 hytter. Lækker-lækker morenmad - naturligvis igen bisoninspireret. En dejlig oplevelse, som kun kan anbefales.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, erasmu2016
Anmeldt d. 16. august 2019

Selvom det var udenfor normale bisonture, fik vi 5 ældre et tilbud at køre med Henrik Ove i jeepen rundt til alle bisonfamiler og det var en oplevelse og Henrik Ove kunne bare øse af sin viden og historie.
Vi var fuld tilfredse og kan kun anbefale en sådan tut.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Kurt B