Spændende golfbane

En spændende golfbane med flere flotte huller, det er en af de kortere baner, men den er slet ikke... læs mere

Anmeldt d. 18. august 2019
Clausand77
Frederikshavn, Danmark
Frokost på cafe Victoria

Vi var 5 københavnere der besøgte denne specielle bygning i skønne omgivelser. Vi er IKKE... læs mere

Anmeldt d. 16. august 2019
Kurt B
Rødovre, Danmark

Anmeldt d. 27. juli 2023

Vi kom fra Silkeborg, Marielyst og Køge, 5 mand for at spille DANMARKS SKJULTE GOLFPERLE (skriver de selv) - på den negative side må man sige de har ret: Vi kunne ikke finde den, måske fordi der er ca. 10 cm høj rough efterfulgt af 40 cm højt ditto. Det er for dårlig! Spil på fairways, jo -jo prøvede vi også men når bolden triller bare lidt ud er den væk og vi skulle bruge meget tid på at finde den/dem:) HVIS det er standarden på vedligehold så springer vi banen over til næste år! Ps. som naturreservat er den utrolig flot:)
En misfornøjet talsmand for ovenstående.
Carsten Pedersen

Dato for oplevelse: juli 2023
Tak, cabi2009
Anmeldt d. 27. juli 2022 fra mobile enheder

Ok bane men spring bare fadøllen i caféen over. 102 kr. for to små fadøl - det er vist kun Great Northern der kan overgå den pris.

Dato for oplevelse: juli 2022
Tak, mussefar
Anmeldt d. 5. juni 2021

Møgbeskidte toiletter, ingen service i shoppen, virkelig dårlig drænet bane, misligeholdt. Ingen banekontrol. Fyldt med nybegyndere. Simpelthen en af Danmarks dårligste baner.

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, 368gittea
Anmeldt d. 17. maj 2021

Har lige været der og spise vi var 3 der fik dejlig mad og god betjening .Der kommer vi igen. og smukke omgivelser.Hilsen fra Joan

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, joavig
Anmeldt d. 17. oktober 2020

Anmeldelsen af Langesø Golfklub kan delese i 2:
Oplevelsen af banen og oplevelsen af 'klubben'.

Banen
----------
Ingen tvivl om at banen ligger i en flot natur.
Banen er skåret ind i skoven, med et udfordrende layout med mange blinde huller og med mange pukler på banen, der gør boldens retning uforudsigelig.
I uge 42 var banen meget meget våd, på trods af flere dages tør vejr, sol og meget blæst. Det undre vi os meget over!

Klubben
-------------
Klubbens hjemmeside ser supper flot ud, men linket til at booke en buggy virkede ikke. I stedet benyttede vi os af en kontaktformular til at booke en buggy. Men da vi ankom, var der ikke betjening i klubhuset! Så ingen buggy til os!
Klubhuset var meget rådet og beskidt, så det efterlod et dårligt indtryk af klubben.
På trods af en meget høj greenfee, skulle vi betale for bolde på driving range.

Dato for oplevelse: oktober 2020
1  Tak, Peter9492