“Først og fremmest så koster”

info-teria Lillebælt Syd

Først og fremmest så koster det penge at bruge deres toilet - 5kr hvor du dog kan få 2,5 kr retur ved at købe noget bagefter?!? Det tog sin tid at komme igennem deres automat til toilettet - da man kan bruge dankort eller en femmer, og dankort funktionen virkede så dårligt at folk endte med at kravle under den.
Dernæst er deres personale enten ramt at tømmermænd, og har utrolig svært ved at være serviceminded - eller også er de direkte tungnemme. (Ja undskyld - plejer sjældent at være så sur, men her har man virkelig ikke sat barren højt da man ansatte)

Tak, ChristinaLau

Anmeldt 22. oktober 2019

3 mini-håndmadder, 45 kr. 2 skive franskbrød med ost og rullepølse. Skorpen kunne knapt skæres med kniv. Det koster 5 kr at benytte toilettet, men de var rene og velholdte. Så heller det end de fleste ufyselige, gratis landevejtoiletter

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Gunnar S
Anmeldt 9. oktober 2019

Har været der en del gange, jævn god mad, og forholdsvis god og hurtig betjening, af et motorvejs cafeteria, udemærket

Dato for besøg: juni 2019
Tak, John S
Anmeldt 30. maj 2019

Absolut forudsigelig motorvejs cafeteria/restaurant. Rummer det bedste (og værste) i denne klasse. Bør kun anvendes ved et udtalt behov.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Erik K
Anmeldt 3. august 2018

Vi holdt os hele vejen gennem Tyskland, fordi vi hader at betale penge for at gå på toilettet. Ahh, hjemme i Danmark igen... Men ak, lang næse til os.

På etablissementet med det skønne navn - info-teria - betaler man 5 kr. for at få lov til at ‘pudre næsen’. De 2,50 kr. får man en bon på til indløsning ved madskranken.

Her kan man gå ombord i frisklavede flæskestegssandwich, pølser og andre livretter for de vejfarende.

Hold nu op, hvor var det dyrt. Vi fik 1 pølse i svøb med en grovbolle og 1 bolle med laks, og det skulle de ‘flinke folk’ have 79 kr. for. Herefter 5 kr. i ‘tissekuponer’.

Maden smagte udmærket, skal det dog siges.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Christian M

Har du været i info-teria Lillebælt Syd? Fortæl om dine oplevelser!