Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Var her en enkelt overnatning i en rigtig lækker og velindrettet hytte af den nye type de havde. Pladsen var generelt fin og badelandet rigtig lækkert og børnene på 3 og 5 nød det.

Meget imødekommende medarbejdere, som var meget fleksible i forhold til at vi både gerne ville komme tidligt og blive lidt efter check-ud for at bade. Dejligt!

Skulle vi lede efter noget der kunne være anderledes, skulle den flotte havudsigt fra hytten være fra terrassen og ikke fra toiletvinduet ;)

Dato for ophold: august 2020
Tak, dgwo
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en skøn ferie i en lejet hytte.
Rolig, hyggelig og familievenlig atmosfære. Fred og ro om natten. Venlige og hjælpsomme værter/ansatte. Gode og rene faciliteter.
Flere legepladser og udendørs badeland var et hit hos familiens yngste.
Dog kunne madrasserne have været lidt bedre og butik og cafe(pizzaria) havde et ret begrænset udvalg.

Tak, 823hellej
Anmeldt d. 29. juli 2020

Pladsen fremstår velholdt med et smilende og service minded personale. Kan klart anbefales. Børn og barnlige sjæle vil nyde vandlandet. Den nærliggende fiskerestaurant på Båring gl. badehotel bør man prøve. Husk bordbestilling.

Tak, Sven Erik G
Anmeldt d. 28. juli 2020

At camper på Fyn er i absolut i verdensklasse, og Skovlund er ingen undtagelse. Hvis man er til smuk udsigt over vandet, og heldig med der ikke ligger sig den størst campingvogn foran sig. Så er denne perle helt fantastisk. Bad, toilet og opvaske facilitet er i orden. Børnelegepladserne er også helt super.

Fint familiebadeland, med okay pizzabar + okay fastfood udvalg af god kvalitet. Prisen er til den gode side, men kvalitet og pris skal hænge sammen.

Dog mangler der service. Eller retter sagt der er ingen service. Det er forsigtigt personale som “gemmer” sig bag skrivebordet på kontoret. Ungt ungt personale som har mere travlt med at lukke dørerne efter kunderne, oplevede flere gang folk lidt i tvivl om hvordan man kom ind til det de kaldte minimarkedet, fordi døren blev/var lukket HELE tiden. Det skabte ihverfald intet liv som vi kender for alle de campingpladser vi har oplevet igennem de sidst 20 år.

Men hvis man er god til at forbedre sig på en campingtur og humøret er højt er beliggende en perle, som vi kommer og besøger igen.

Tak, Casparlutte
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn udsigt. Pæne og rene faciliteter. Gode legepladser og sjovt udendørs badeland for børnene. Personalet er virkelig søde. Velholdte arealer. Flot og ren strand i 5-10min afstand hvor der er badebro med mulighed for at fange krabber. Vi kommer igen.

Tak, VWmanBjarne