Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com
Travelocity117 $
Tripadvisor117 $
eDreams
Anmeldt d. 7. oktober 2020 fra mobile enheder

Efter en pludselig indskydelse blev hotel Skandinavien vores destination for to overnatninger.
Hotellet er ved første øjekast en anelse nedslidt, men dette opvejes til fulde af meget venlig og imødekommende ejer og personale.
Værelser er fint og rent, sengen blød og puden perfekt.
Morgen buffeten disker op med alt hvad man kan ønske sig, tilmed koges æg lige efter ønske.
Kan fin anbefale dette hotel.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, elinras
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi boede her 2 nætter og havde et skønt ophold. Det er den sødeste herre som har hotellet, det ligger super godt i byen, og man får virkelig dejlig morgenmad. Værelserne er fine og lyse - der kommer dog en del vand ud i hele badeværelset når man tager bad....

Dato for ophold: juli 2020
Tak, henrietteo969
Anmeldt d. 15. august 2019

Fantastisk imødekommende og venlig modtagelse af Sven-Erik. God beliggenhed i centrum af Rudkøbing. Dejligt værelse med pænt bad og toilet.
Dejlig morgenmad med næsten alt hvad hjertet begærer.
Bedst af alt var oplevelsen af personalets venlighed og høje serviceniveau.

Dato for ophold: august 2019
Tak, okalusek
Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

Pænt enkelt og vedligeholdt hotel med løbende modernisering. Rene og pæne værelse med alt det man har brug for på en overnatning. Ikke luksus men i orden. Flot morgenmad med stort set det hele og med værtens ønske om at maden hele tiden er frisk. Formidabel service venlig og behagelig vært og man føler virkelig at man er gæst på den positive måde.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Klaus Ole M
Anmeldt d. 2. december 2018 fra mobile enheder

En rigtig behagelig seng, fred og ro, ordnet og rent. En rigtig dejlig morgenmad med fynske marmelader, varm mad og det sunde. Lige ved det idylliske gaasetorv. Svært at komme ud af fjerene. Vi kommer igen.

Dato for ophold: december 2018
1  Tak, Astrid N