StayForLong
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 5. juli 2016

Dejligt sted for weekend-tur. Gennemført stil i værelser, fællesarealer og restaurant ("Riddersal"). God ide med Anna's rundvisning lørdag eftermiddag. Rigtig dejlig mad, og i det hele taget meget fuldstændig og gennemført service fra personalet, ikke mindst fra Anna.

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, borchhan
Clansani, Owner hos Skrobelev Gods Manor House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. september 2016

Kære Gæst

Først vil jeg gerne sige mange tak for at I valgte Skrøbelev Gods som jeres foretrukne sted til et romantisk weekendophold.
Og mange tak for den flotte anmeldelse vedr vores personale, rundvisning og middagen

Vi håber at I vil komme tilbage og besøge os en anden gang

Anmeldt d. 27. juni 2016

Charmerende gods, dejligt værelse med behagelig seng (for en gangs skyld en rigtig dobbeltseng) og god plads i brusekabinen, dejlig mad og overordentlig professionel og venlig betjening. Vi kommer glad og gerne igen.

2  Tak, May-Britt Dahl ... H
Clansani, Ejer hos Skrobelev Gods Manor House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2016

Kære May-Britt

Mange tak for jeres besøg på Skrøbelev gods.
Det glæder mig at I sov godt i vore dobbeltsenge, men det er faktisk også nogle af Danmarks bedste senge.
"Hvis man ikke sover godt, kan det også være ligegyldigt med resten", hvorfor vi også er gået ud af vores vej og investeret i nogle af de bedste Danske senge.
Og mange tak for øvrige bemærkninger om god plads i brusekabinen, dejlig mad og overordentlig professionel og venlig betjening.

Vi ser frem til at se jer igen

Anmeldt d. 27. juni 2016 fra mobile enheder

Det er hyggeligt på Skrøbelev gods.
Men man skal kunne lide klassisk musik, for det er hvad de spiller under maden, og det er ikke alle der vil høre på det. Vi ville ikke men sådan var det bare. Om ikke de spillede klassisk musik til morgenmaden, så det bliv til en hurtig morgenmad, jeg spurgte om ikke de kunne sætte noget andet musik på anlægget men nej.
Øv øv for der er hyggeligt og super god mad.

1  Tak, Kenneth N

Kære Kenneth

Først vil jeg gerne sige mange tak for at du tog dig tid til at skrive en review om Skrøbelev gods - det værdsætter vi højt.
Det glæder mig at I syntes om maden der blev serveret.
Vi har taget din notits vedr musikken ad notam - og vil gøre den mere alsidig for fremtiden.

Det skulle glæde os at se jer en anden gang på Skrøbelev Gods

Anmeldt d. 26. juni 2016 fra mobile enheder

Min familie og jeg nød et dejligt ophold på stedet, med en overnatning, 3 retters om lørdagen og Morgenmad søndag.
Værelserne har en god stand, er hyggelige og har det som man kan forvente til prisen. Maden har et rigtigt godt niveau og køkkenet kan varmt anbefales. tjenere er professionelle og yder en høj service. Stedet har en god og hyggelig stemning. Der blev taget godt af vores datter på knap 2 år uden øvrige omkostninger.
Eneste minus ligger i overreklamationen for rundvisningen som nok signalere lige kraftigt nok at stedet har et spændende historisk præg, hvilket jeg synes er et overdrev.

1  Tak, AKjove

Kære gæst

Det glæder mig at høre at I havde et dejligt ophold med jeres datter, som efter Birtes udsagn er en yndig og sød lille pige :-)
Mange tak for din positive anmeldelse af modtagelsen, middagen og personalet.
Personalet arbejder hårdt for at godset skal have en god og hyggelig stemning,
og det er så tilfredsstillende, når vore gæster - som I gør, værner om dette og hjælper til med at bevare den gode og hyggelige atmosfære på Skrøbelv Gods.

Mange tak for jeres besøg - og lykke til med jeres lille datter

Anmeldt d. 26. juni 2016

Vores ophold på Skrøbelev Gods var helt perfekt.
Vi fik en superfin modtagelse af 2 smilende og meget venlige kvinder, som fortalte om godsets historie og udleverede nøglen til vort værelse.
Alt på godset var perfekt lige fra maden og vinen til betjeningen i restauranten.
Det var helt igennem et fantastisk og romantisk ophold.
Et sted som alle burde opleve.
Det er ikke sidste gang vi vil overnatte her.

Jan Isgaard

1  Tak, Jan K

Hej Jan

Pigerne lever og ånder for stedet, og det glæder dem virkelig, når de får et klap på skulderen eller en buket blomster for deres bestræbelser på at give jer en ekstra god weekendoplevelse.
Så derfor vil jeg gerne sige tusind tak for din store anerkendelse og rosende ord om Skrøbelev gods.

Det skulle glæde os alle at se jer igen snart

Skrøbelev gods