“Horribel kundeservice”
Anmeldelse af Bistro Bredo

Bistro Bredo
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Ignoreret i stive 15 min. uden at tage bestilling. Bare lad være, og kør videre til et andet sted. Kan ikke sige noget om leveringstider og holder dem åbenlyst ikke. Det sejler. Maden så dårlig ud.

Tak, John A

Anmeldt 23. juli 2021

Vi havde bestilt maden i forvejen, men da vi kom havde de alligevel ikke tid til at lave det. Meget ubehøvlet personale. Vi fik mad fra Humble Pizza og Grill i stedet.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, madss851
Anmeldt 10. juli 2021

Burgerne var klamme. Bøffen var salt af h til, samt nogle steder var kødet ikke gennemstegt. Meget dressing

Dato for besøg: juli 2021
Tak, M6076TMmarieb
Anmeldt 30. juni 2021

Virkelig god mad. God service, gode priser, har aldrig fået mit mad så hurtigt ud over på Mcd

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 359linuse
Anmeldt 5. april 2021

Meget lækker bacon-cheese burger og laksesalat. Take away som blev bestilt på stedet og lavet hurtigt.

Dato for besøg: april 2021
Tak, Rikke Sofie T

Rejsende, der kiggede på Bistro Bredo, kiggede også på

Har du været i Bistro Bredo? Fortæl om dine oplevelser!