“Ned af bakke.”

Bagenkop Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 13. august 2021

Generelt en dårlig oplevelse. Madens kvalitet er gennem årene støt dalet, og i år er det nok, og vi kommer aldrig igen. Fiske buffeten er direkte elendig og fuldstændig smagsløs. Noget så simpelt som en hummer suppe, var helt uden smag, lunken og med muslinger og krebsehaler der var ligesom elastikker, altså vildt overtilberedt, og var uden tvivl en genopvarmning. Ikke engang en frisk fiskefilet kan de lave, de var bløde, tynde, tørre, gummiagtige og var absolut ikke friske, og det er den generelle linje. Ligger man ved en fiskeri havn så serverer man FRISK fisk, og kan man ikke lave mad der smager af noget, eller er over tilberedt, så skal man have en ny kok/ledelse

1  Tak, karstenr521

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Intet frisk fisk på bordet. Tilberedt frosset, optøet.
Smagte frygteligt. Rejerne burde aldrig være kommet ind.
Gik direkte på værelset og kastede op.

1  Tak, LeneM261
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Maden var OK, men desværre var servicen usmagelig. Tjeneren bed og snerrede af gæsterne, og har du børn, så hold dig langt væk - de er absolut ikke velkomne her. Her er ikke engang plads til børn, der udtrykker glæde, og hvis andre gæster gjorde det mindste forkert, så fik de en reprimande foran alle andre gæster.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, MBKarup
Anmeldt 21. maj 2021

Meget fin fiskebuffet,alt var pænt anrettet og smagte godt.værelserne var nogenlunde, men badeværelserne trænger til en opdatering./renovering.Venligt personale.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 530gitteh
Anmeldt 13. maj 2021

Dejlig og velsmagende fiskebuffet. Venligt og imødekommende personale. Vi overnattende i annekset, hvor værelset var stort og med udsigt til havnen. Badeværelset var meget lille og kunne trænge til en opgradering.
Ved buffeten savnede vi nogle menyskilte ved hver ret med angivelse af, hvad der lå på fadder.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, werner42

Rejsende, der kiggede på Bagenkop Kro, kiggede også på

Har du været i Bagenkop Kro? Fortæl om dine oplevelser!