Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Tæt på havnen med mange parkeringspladser. Lækker fiskebuffet med stort udvalg. De røgede muslinger var fantastiske !
Opmærksomt og venligt personale.
Alle blev bedt om at fremvise COVID-19-pas. Håndsprit overalt.

Dato for ophold: august 2021
Tak, F9436IImariaj
Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Aldrig har jeg fået så meget dårlig fisk på en gang.
Bagenkop kro skriver det er frisk, det var det langt fra. Alt fisken havde været tilberedt, på Frost og optøet til vores buffe. Gummi rejer, vandet hellefisk, alt var tørt og intet smag. Total farveløs fiskebord

Dato for ophold: august 2021
Tak, LeneM261
Anmeldt d. 30. juli 2021

Vi var fem som havde købt en tur til Bagenkop kro med 2 overnatninger gennem Risskov Rejser, men da vi ankom til kroen var der ingen værelser. Hvem der havde skyld i fejlen, kroen eller Risskov ved jeg ikke, men efter et par timers panik kom ejeren, og vi fik tildelt en ferielejlighed til 6 personer på havnen, med udsigt over havnen og byen, og 5 minutters gang fra kroen, hvor der selvfølgelig var mad. Det er god service.

Tak, 396krestenm
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Maden var OK, men desværre var servicen usmagelig. Tjeneren bed og snerrede af gæsterne, og har du børn, så hold dig langt væk - de er absolut ikke velkomne her. Selvfølgelig skal der være plads til andre gæster, men der er ikke engang plads til, at børn kan udtrykke glæde.

Værelsestip: Undgå at medbringe børn og vær forberedt på uhøflig personale.
Tak, MBKarup
Anmeldt d. 17. juli 2021

Vi var en gruppe på 8 voksne og en baby på 15 mdr. Jeg har aldrig oplevet et sted med dårligere service. Lad mig uddybe:

Vi havde købt 4 deals. Ved bookingen havde jeg skrevet i kommentarfeltet at vi germe vil bo tæt ved hinanden, og da der var tale om 4 par havde bestilt det efter hver pars navn. Det blev straks italesat ved ankomsten, at jeg skulle have bestilt det undet et navn for at sikre mig at vi kunne bo tæt ved hinanden. Altså det var et ønske fra vores side og ikke et krav! Man kunne også bare starte med at spørge om vi havde noget imod ikke at bo tæt ved hinanden, fordi kroen var fuld booket. Men ok angreb er bedre end forsvar!

Efter ind check gik ved ind for at få kaffe og “kage”, er ret og sagt rester af æblekagen. Kokken ville ikke engang ulejlig sig og gå ind og hente en ny skål. Og vi var 8 voksne der skulle dele om lidt rester. Vi ankom kl. 16 og fik at vide at kaffe o kage blev serveret til kl. 17.30. Jeg tænkte der nok var fuld booket, derfor var kagen også rippet, indtil der kom en anden gæst og insisterede på om kokken ikke havde mere æblekage. Først der løb han ud efter en ny skål!

Aftensmaden var en endnu dårligere oplevelse. Der var bordreservation. Vi fik at vide at vi bare skulle oplyse vores værelsesnr. Der var to spiserum. Først gik vi ned til det ene rum for at finde vores bord. Her blev vi sendt op til det andet rum. Efter at fare rundt i det andet rum for at finde vores bord kunne vi konstatere at det ikke var ved det rum. Min mand gik tilbage til det først rum, hvor han kunne se vores værelsesnr. Men den samme kok (som åbentbart også betjente) blev ved med at sende os over i det andet rum, selvom vores bord stod lige foran næsen på ham! Det var først efter en længere diskussion og stædighed (muligvis fordi min søsters veninde, som var dansker, insisterede, gik kokken med til ar kigge på borden foran ham og her kunne han se vores værelsesnr. Men så sagde han min datter kunne ikke sidde der. Der var ikke dækket op til hende. Han sagde meget beskyldende at det skulle vi have fortalt ha. Øhhh....måske skulle han snakke med personalet/receptionisten? Ved bookingen havde jeg oplyst vi havde en 15 mdr. baby. Og det slutter ikke her. Min datter græd og brokkede sig, straks øjnede han chancen og smed os ud. Vi kunne bestemt ikke sidde her når hun græd. Det kunne fortsætte sådan hele aften. Måske skulle han tænke på det ville hjælpe, hvis hun fik noget at spise. Nåmen vi blev smidt ud og måtte sidde udenfor og give hende noget modermælkserstatning istedet for. Herefter måtte vi skiftes til at være ud hvor den anden var inde for at spise, for der var jo ikke plads til hende. Jeg er enig at det ikke var rart for andre gæster at spise mens en baby skreg, men der er mange måde at tackle det på. Man kunne eks.spørge os om vi ikke kunne tænke os at sidde ved bordene udenfor (det var jo super godt vejr). I stedet fik vi en skamfølelse fordi vores datter græd (øhh...det gør mange babyer).
Jeg måtte også selv gå op og hente noget vin, som var en del af dealen - ingen service fra kokken som havde sendt os ud!

Værelset på 1. Sal i hovedbygning havde kun varmt vand. Jeg måtte bade i kogende vand. Min datter måtte jeg hente vand fra den lille håndvask ( ja meget lille, nærmest børnestørrelse) og bade hende fra en kop vand ad gangen.

Ved ud check skulle vi betale for den øl og cola hver havde fået. Jeg spurgte om det ikke indgik i dealen nu, hvor selskabet ikke havde bestilt vin, som der var i dealen. Nej, det var ikke en del af dealen!

Alt i alt en mega dårlig oplevelse. Dårlig service. Ingen fleksibilitet. Dårlig kommunikation fra personalet. Jeg har rejst meget og jeg har aldrig oplevet noget lignende. Jeg vil ALDRIG anbefale mine venner at overnatte der. Det er første og sidste gang jeg kommer der!

Tak, 480nguyend