Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt d. 14. november 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg blev godt skuffet over værelset.
Et på hygge weekend, to enkel senge ved, hver sin væg. Et lille natbord og en stol. Tv på vægen over den ene seng, et meget lille badeværelse, som ikke var specielt lækkert.
Fikse og skaldyr bufe var lide af en skuffelse, det var ok. men ikke lækkert..
Så der kommer vi ikke igen.

Dato for ophold: november 2020
Tak, Annette Lomholt N
Anmeldt d. 2. november 2020 fra mobile enheder

Vi var 4 afsted, min søster, som var med er halvsidig lammet og sidder i kørestol. Derfor ringede jeg til kroen på forhånd for at hørt om de havde værelser og restaurant hvor det var muligt at færdes med kørestol. Der fik jeg at vide at de havde 1 værelse. Jeg fik datoerne hvor dette værelse var ledigt og bookede den ene af dem. Derefter fik jeg en mail med en bekræftelse. Da der ikke stod handicap værelse på bekræftelsen, ringede jeg der ned og fik at vide at handicap værelset var reserveret til os +et almindelig værelse i nærheden. Så vi tog glad afsted.
Da vi kom der ned havde de lavet om på resevertionerne så vi havde fået værelser på 1 sal!!!
Da det er umuligt med kørestol fik vi efter lidt tid et stort hus, men da der også var trapper kunne det heller ikke lade sig gøre.
Derefter måtte personalet bede nogle andre gæster flytte fra handicap værelset og gøre det rent og skifte sengetøj. Alt dette tog lang tid og min søster blev nervøs og utryg og havde derfor et uheld i bukserne hvilket føles uværdigt for hende.
Men til sidst lykkedes det hele, så selvom vi var virkelig stresset, lykkedes det os at nyde maden kl. 19.00.
Efter denne svada vil jeg dog sige, ar den unge mand der stod i receptionen gjorde alt hvad han kunne for at hjælpe os. Men jeg vil ikke anbefale denne kro til andre kørestolsbruger.
Venlig Hilsen Judy Lovegrove

Dato for ophold: november 2020
Tak, Judy L
Anmeldt d. 29. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 vennepar, der havde glædet os til et hyggeligt ophold med dejlig middag på Bagenkop Kro. Men vi blev skuffet. Aftaler blev ikke overholdt, værelserne yderst spartanske og den berømte fiskebuffet skuffede i manglende kvalitet. Det værste var dog den gennemgående fornemmelse af at gæster var til besvær for kroens personale, der havde fokus på at slutte måltiderne så hurtigt som muligt.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, 925knudm
Anmeldt d. 30. september 2020 fra mobile enheder

Vi skulle lige prøve dette gode tilbud. Lækker mad hvis man kan lide fisk, men man kan tilkøbe andre ting. Værelserne lå i en villa skråt over for hotellet, godt og med udgang til haven. Morgen buffetten var rigelig og lækker. Alt ialt et godt besøg. Forslag kunne være at sætte skilte pp så man kan se hvad det er for fisk.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Flemming L
Anmeldt d. 20. september 2020

Havde købt en deal sammen med min datter med 2 overnatninger incl. mad.

Fik nærmest en lille lejlighed på selve kroen - tæppe samt bademåtte trængte til udskiftning, ellers rigtig pæn.

Der var TV men ingen røgalarm (men slukningsudstyr på gangen).

Vi nød turen derned fra Kastrup og var så heldig, at have godt vejr de 2 dage vi var der. Så vi fik set en stor del af området og ikke mindst havnen.

Restauranten hvor vi spiste den berømte fiske/skaldyrsbuffet 1. aften var helt i top og det var også der vi spiste meget lækker morgenmad (buffet).

Vedr. Corona-foranstaltninger, var der sat afspritningsbeholdere op flere steder, dog var der til tider kaos omkring selve morgenmadsbuffeen.

Vin- og ølpriserne var rimelige.

Dag 2. blev vi henvist til et andet meget smukt og mindre lokale, hvor vi fik serveret en dejlig velsmagende wienersnitzel med små kartofler, ærter og en rigtig god sovs. :)

Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Værd, at køre efter.

Værelsestip: Værelsestilgangen på selve kroen er ikke handicapvenlige for dårligt gående.
Dato for ophold: september 2020
Tak, vibeke r