Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Familie, børn og børnebørn ialt 6 personer i 2 værelser, 4 i et værelse, hvor børnene måtte sove på gulvet på tynde madrasser. Forsøgte at få ekstra madrasser, det havde man ikke. Badeværelse var under al kritik, så småt, at det var næsten umuligt at være. Forhænget kunne ikke trækkes for, fordi stangen var i stykker, der var ingen udluftning, ingen sæbe, shampoo eller hårtørrer. Beliggenheden i top, maden ok uden at imponere. Betjeningen meget lidt hjælpsom. Vi kommer der ikke mere og kan heller ikke anbefale det, hvis man er ikke kan acceptere de elendige toilet og bafrgothold.

Tak, 339birthec
Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt en deal med fiskebuffet på Bagenkop Kro. Vi havde opgraderet til et værelse med en lille terrasse med udsigt over havnen. Det vil jeg klart anbefale at man gør, da udsigten var super hyggelig. Værelset var fint, som man kunne forvente og pænt og rent.
Vi var til gengæld skuffede over fiskebuffeten. Muslingerne var meget gummiagtige. Pil-selv rejerne smagte kun af røg. Fiskelasagnen blev ikke opfyldt, så den kunne vi ikke prøve da vi kom 18.30 og ikke 18. Man kunne komme mellem 18 og 19. Hummerbisquen var rigtig lækker, desværre som det eneste i buffeten. Så selvom opholdet var billigt, var det en meget kedelig buffet, som på ingen måde levede op til forventningerne.
Morgenmaden var hvad man kunne forvente på en kro.
Personalet var meget venligt og smilende.
På grund af fiskebuffeten var opholdet ikke mere end gennemsnitligt.

Tak, Simsau
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Har netop været på Bagenkop Kro og spist fiskebuffet og overnattet. Buffeten var rigtig god og de tog højde for coronatiden med max. 10 personer ved buffeten ad gangen, plastichandsker og sprit. Og det fungerede rigtig godt og maden var frisk og smagte godt med mange forskellige retter. Venligt personale ved buffeten men ved ankomsten var den ikke udtalt. Måske fordi de havde for mange gæster.
Værelset var så som så og bade værelset var vel 1,10 m gang 2 m, således at bruseren hang foran håndvasken og toilettet bag håndvasken. Fatter ikke at de ikke havde lavet badeværelserne lidt større så man ikke behøvede at få våde fødder, sokker, hver gang man skulle på toilettet eller skulle bruge håndvasken, idet det ikke var en brusekabine.
Iøvrigt var morgenmaden også rigtig god med stort udvalg.

1  Tak, 6leifl
Anmeldt d. 4. august 2020

Min familie havde nogle dejlige dage på Bagenkop kro, fine rene værelser, dejlig eftermiddags kaffe med æblekage, lækker fiskebuffet o aftenen, dejlig morgenbuffet. Anden dag fik vi til aften en rigtig god Winersnitzel med det hele. Vi har haft et rigtigt godt ophold, god service over det hele. Vi vender gerne tilbage.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Kirsten J
Anmeldt d. 29. juli 2020

Havde købt deals og hold da op hvad man kan få for få penge.
Lækker fiskebuffet, fin morgenmad. Dejlig æblekage og eftermiddagskaffe.
Skønt værelse mel lille terrasse foran og ikke mindst, dejlig udsigt ud over havnen.
Venlig betjening og gode corona regler.
Vi havde nogle skønne d age på Langeland.

Værelsestip: Betal lidt ekstra for vœrelse med terrasse og udsigt over havnen.
Dato for ophold: juli 2020
Tak, Peter r