Anmeldt d. 4. august 2020

Min familie havde nogle dejlige dage på Bagenkop kro, fine rene værelser, dejlig eftermiddags kaffe med æblekage, lækker fiskebuffet o aftenen, dejlig morgenbuffet. Anden dag fik vi til aften en rigtig god Winersnitzel med det hele. Vi har haft et rigtigt godt ophold, god service over det hele. Vi vender gerne tilbage.

Tak, Kirsten J
Anmeldt d. 29. juli 2020

Havde købt deals og hold da op hvad man kan få for få penge.
Lækker fiskebuffet, fin morgenmad. Dejlig æblekage og eftermiddagskaffe.
Skønt værelse mel lille terrasse foran og ikke mindst, dejlig udsigt ud over havnen.
Venlig betjening og gode corona regler.
Vi havde nogle skønne d age på Langeland.

Værelsestip: Betal lidt ekstra for vœrelse med terrasse og udsigt over havnen.
Tak, Peter r
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde fået det anbefalet. Oplevede et fortravlet og ikke så smilende personale, så stemningen var ikke god. Æblekagen ved ankomsten, fiskebuffet samt værelset som lå ud mod havnen var helt perfekt !

Tak, henrietteb542
Anmeldt d. 26. juli 2020

Havde købt en deal, og var spændt på, hvad vi blev budt, men det var kun glædeligt fra start til slut.
Pænt rent værelse - ikke stort, men i orden. Virkelig flinkt personale, og de fleste var smilende. Deres fiskebuffet er værd at køre den lange tur for, og de 2 unge tjenere var meget servicemindede og opmærksomme på os gæster . Morgenbuffeten var pæn. Vi kommer gerne igen.

Tak, Suz241
Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig afslappende weekend på Bagenkop kro. Værelserne er ok, ikke nogen luksus, men der er pænt rent overalt og sengene er super fine.
Lækker, lækker fiskebuffet og meget fin morgenbuffet.
Fin fokus på corona forholdsregler. Meget venligt personale.

Tak, Lene D