Kroen er meget velholdt, og man er meget corona-bevidste, heldigvis. Betjening og service venlig og smilende. Vores værelse var ikke stort, men -bortset fra shampoo
- manglede intet. Trappen op til værelset stejl og ikke til gangbesværede gæster.
Vi startede med (god) eftermiddagskaffe med gl. dags æblekage. Fiskebuffeten var stor, frisk veltillavet og dejlig. Fadene blev skiftet, og alt var godt. Morgenmaden var rigtig god.
Det var en set deal og absolut value for money.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, skipperdk2015

Vi ankom til Bagenkop havn på en regnvejrsdag. Trist og efterladt havn tænkte vi. Efter en kort gåtur fandt vi Bagenkop kro: en lille perle. Restauranten var livlig, mange gæster, god atmosfære, god service og sidst men ikke mindst: Den bedst fiskebuffet jeg har smagt i lang tid! Alt var lækkert, frisk og godt forberedt. En perfekt overraskelse, hvor jeg ikke havde nogen stor forventning. Jeg vil absolut spise der igen og lille familie er enig!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Rejsepaavand
Anmeldt d. 24. juni 2020

Ok mad, men en utrolig underlig og ubehagelig betjening oplevet onsdag aften d. 24/6-20. Meget uhøflig tjener. Min mand havde bestilt danskvand og da jeg yderligere ville bestille en øl til maden og bad om vejledning, reagerede tjeneren med at svare at han aldrig skulle have taget os ind - og gik sin vej! Måske dårlig dag!?

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 613annetted
Anmeldt d. 23. juni 2020

Haft ophold hvor vi havde valgt en ekstra nat mad.
Blev pænt modtaget og vejledt om hvordan vi kunne finde vores værelse. Efterfølgende var der kaffe og hjemmelavet æblekage.
Vi fik værelse i bygning med udsigt mod havnen, med tilhørende lille terasse. Badeværelset var ikke så stort men det gik.
Der var TV på værelset desværre ingen kanaler, vi påtalte det første dagen. Blev oplyst om de lige havde fået nye TV på værelserne. Men da vi tog hjem var der intet sket. Naboværelser havde heller ikke signal udfra hvad de sagde.
Vi fik fiskebuffet om aftenen, og det var fint. Vi spiste i det lokale som lå tættest på vores værelse ved havnen. Kunne måske have ønsket der var en vamebriks under det som skulle være varmt, samt lidt flere forskellige variationer af sild.
Morgenmadsbuffet kunne der bestemt ikke sættes en finger på.

Hyggeligt sted og der er mange oplevelses muligheder. Håber da kommer lidt flere hænder, da det var mit indtryk at dem der var på arbejde lå tæt på vandret i luften. Især ved spisesituationer.

Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, Tyren1975
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Havde et dejligt ophold på Bagenkop kro. Fine værelser med udsigt til havnen. Dejlig fiskebuffet og udemærket morgenmad. God og høflig betjening af kroens personale. Det folkeligt, hvor alle kan være med. Kan klart anbefales .

Dato for ophold: maj 2020
Tak, KIMHOLM