Fantastiske japanske haver og skøn madoplevelse

Anmeldt d. 19. maj 2022
peterstjernem
fra mobile enheder
Smukt og hyggeligt, mange detaljer

Anmeldt d. 27. juli 2021
Jannet S
fra mobile enheder

Anmeldt d. 19. maj 2022 fra mobile enheder

En virkelig fin oplevelse, som vi på det varmeste kan anbefale! ALLE sanser blev taget i brug og vi blev overraskede over, hvor gennemført og stort projektet er. Haverne var helt fantastiske og maden var ligeså. Tænk at man på Fyn kan “rejse” til Japan :)
Helle & Peter

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, peterstjernem
Anmeldt d. 27. juli 2021 fra mobile enheder

Smukt sted med skønne finurlige gange og stier rundt i et super velplejet anlæg. Som bonus er der to katte, som elsker gæsterne og velvilligt lader sig kæle for. Hyggelig lille restaurant med meget rimelige priser… kan dog ikke svare på kvaliteten af maden. Men den grønne the var helt perfekt.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, Jannet S
Anmeldt d. 15. maj 2021

Vi var meget positivt overraskede over haven. Det er en gennemført have som fortjener respekt. Maden var også god og betjeningen var venlig og imødekommende. Fik også brugt lidt penge i den lille shop, som har et god udvalg.

Dato for oplevelse: maj 2021
1  Tak, kilgore329
Anmeldt d. 24. september 2020 fra mobile enheder

Fin have med vand og ro.
Det er mulighed for hvil de forskellige steder i haven.
Der er ligeledes mulighed for at indtage maden fra caféen eller sin medbragte mad.
Små vandløb man kan gå over vi trædesten.

Der udleveres pjece ved entre betaling.
Hvor i haven beskrives, det er noteret med tal / skema hvilke planter- træer der er i haven.
I pjecen er menukort til caféen.
Synes priserne er i den dyre ende.

Lidt øv at der lå cigaret skod i haven / og ved indgangen, at gå rundt i en smuk have hvor andre gæster går og ryger, røglugten fuldendte ikke ens oplevelse - så øv øv.

Der bæres mundbind til og fra caféen, ved bordende er det legalt at ligge mundbindet.
At “tjeneren” så går rundt og servere maden og introducere maden ved bordet.... med sit mundbind hængene under hagen er no-go.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, marieodense
Anmeldt d. 3. september 2020

En flot gennemført have, med rindende vand, klippede træer og fint revet grus.
Der var det hele; Tehus, tempel og meditationshave. En flot dam med store koi,
manglede heller ikke. Flotte saftige mospuder overalt, så fint!
I billetsalget sidder ejeren og giver gerne råd, til os andre amatører!
En samlet oplevelse hvis man også, spiser japansk frokost i cafeen. Det gør vi næste gang.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Hans L