Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams
FindHotel142 US$
Agoda.com142 US$
Etrip142 US$
Lol.travel
Anmeldt d. 19. maj 2022 fra mobile enheder

Vi var inviteret på weekendophold i anledning af fødselsdag, og vi fik et fantastisk ophold med 5-retters menu med tilhørende vine. Meget venlig, hyggelig og opmærksom betjening hele tiden. Maden var fortræffelig, og den var smukt og delikat anrettet og meget smagfuldt. Værelserne var ligeledes tilfredsstillende og pænt indrettet. Udenomarealerne var meget flotte og hyggelige, det hele var meget velholdt. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: april 2022
1  Tak, Rudmose
Anmeldt d. 15. maj 2022 fra mobile enheder

Farum Cykelklub har besøgt Brobyværk 2x3 dage i 2021 og 2022. Og endnu engang super betjening, gode værelser og dejlig mad. ‍♂️. Stedet kan klart anbefales. Dejlig natur og meget fleksible. Udviste stor hjælpsomhed med at finde egnet cykelparkering.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, Claus M
Anmeldt d. 14. februar 2022 fra mobile enheder

Super skønt ophold. Stort og moderniseret værelse og dejligt imødekommende og serviceminded personale, hvor man følte sig velkommen. Skøn middag som var veltilberedt og af gode råvarer. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: februar 2022
Tak, W721OXcharlottes
Anmeldt d. 14. november 2021

Det er muligt, Broby ikke er en særlig stor eller prangende by, men man må ikke snyde sig selv for at opleve Brobyværk Kro, dens fine personale og virkelig veltilberedte måltider. Kroen er nøje istandsat og fremstår på en og samme tid historisk og stilren. Der er kælet for måltiderne, tænkt tanker om råvarer, smage, farver - og i det hele taget den æstetik, der gør et moderne kroophold til en god oplevelse. Personalets imødekommenhed giver plads til total afslapning, og vi vil til enhver tid køre til kroen igen fra både Jylland og Sjælland, hvis vi trænger til et fynsk eventyr og en bid mad. Som et ekstra kuriosum har man indrettet et lille museum under loftet, hvor kroens lange historie giver smil på læben.

Værelsestip: Vælg udsigt til Odense Å - de store vinduer giver fuld valuta for pengene
Dato for ophold: november 2021
Tak, W1390NAheidik
Anmeldt d. 25. oktober 2021 fra mobile enheder

Rigtig fint ophold med søde medarbejder, fint værelse og dejlig mad. Det er ikke sidste gang vi besøger Brobyværk kro. Vi var der i uge 42 hvor der var efterårsferie. Vi havde to overnatninger og vi kan kun anbefale stedet til andre der gerne vil opleve Fyn og omegn.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Marianne K