eDreams
Agoda.com
Etrip
Lol.travel
Anmeldt d. 25. oktober 2021 fra mobile enheder

Rigtig fint ophold med søde medarbejder, fint værelse og dejlig mad. Det er ikke sidste gang vi besøger Brobyværk kro. Vi var der i uge 42 hvor der var efterårsferie. Vi havde to overnatninger og vi kan kun anbefale stedet til andre der gerne vil opleve Fyn og omegn.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Marianne K
Anmeldt d. 3. september 2021 fra mobile enheder

Meget venligt personale, super mad og utrolige rene og pæne værelser
Ligger smukt ud Odense å med super udsigt. Vi fik jubilærums ophold med mad og det kan kun anbefales. Vi var afsted for at spille golf og dem var mange af i nærområdet vi VIL KOMME TILBAGE

Dato for ophold: september 2021
Tak, AndersJ173
Anmeldt d. 31. august 2021

Igen dumpede vi ind på Brobyværk Kro, fordi vi trængte til en god kop kaffe og te. Denne gang til en nyrenoveret kro. Jeg fik en dejlig kop rooibos te, som der ikke er så mange steder de serverer, og dertil noget virkelig lækkert chokolade. Jeg plejer ellers aldrig at kunne få noget sødt til teen, fordi jeg ikke tåler gluten og mælkeprodukter, og der plejer aldrig at være noget jeg kan spise. Derfor blev jeg temmelig overrasket, da tjenren kom med nogle helt fantasiske store stykker chokolade med bær i. Virkelig lækkert, og det smagte super godt. Svigermor fik en rababertærte som efter at dømme på hendes udtryk smagte himmelsk, og min mand fik en skøn brownie, som smagte fantastisk. Det var så lækkert, at vi ville booke bord til middagsmaden, men alt var optaget, desværre. Næste gang vi , lander på Fyn skal vi stensikkert spise en god middag på kroen. Uanset hvad, så kommer vi igen.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Toni1607
Anmeldt d. 5. juli 2021

Dejligt ophold med kaffe, kage og efterfølgende en 5 retters menu incl. vine. Overnatning i nyrenoveret lyst værelse med udsigt til åen.
Blev mødt af venligt personale med god viden omkring både mad og vine.
Alt i alt en god oplevelse.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 221Nilsson
Brobyværk Kro, Ejer hos Brobyværk Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2021

Tusind tak for de skønne ord om jeres ophold. Dejligt I nød besøget.

Anmeldt d. 18. maj 2021

Dejlige værelser med grønne planter og lækker og spændende mad. Gamle retter havde fået nyt look. Nyrenoveret så det fremtrådte lyst og enkelt med trægulve på værelset og nye senge., samt nogle dejlige lænestole.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, 602jannen

Tak for den flotte anmeldelse og fine beskrivelse. Hjerteligt velkommen igen hvis lejligheden byder sig