Fastlås den laveste pris fra disse websites
Vio.com178 US$
eDreams172 US$
Agoda.com178 US$
StayForLong
Etrip
Anmeldt d. 31. august 2021

Igen dumpede vi ind på Brobyværk Kro, fordi vi trængte til en god kop kaffe og te. Denne gang til en nyrenoveret kro. Jeg fik en dejlig kop rooibos te, som der ikke er så mange steder de serverer, og dertil noget virkelig lækkert chokolade. Jeg plejer ellers aldrig at kunne få noget sødt til teen, fordi jeg ikke tåler gluten og mælkeprodukter, og der plejer aldrig at være noget jeg kan spise. Derfor blev jeg temmelig overrasket, da tjenren kom med nogle helt fantasiske store stykker chokolade med bær i. Virkelig lækkert, og det smagte super godt. Svigermor fik en rababertærte som efter at dømme på hendes udtryk smagte himmelsk, og min mand fik en skøn brownie, som smagte fantastisk. Det var så lækkert, at vi ville booke bord til middagsmaden, men alt var optaget, desværre. Næste gang vi , lander på Fyn skal vi stensikkert spise en god middag på kroen. Uanset hvad, så kommer vi igen.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Toni1607
Anmeldt d. 5. juli 2021

Dejligt ophold med kaffe, kage og efterfølgende en 5 retters menu incl. vine. Overnatning i nyrenoveret lyst værelse med udsigt til åen.
Blev mødt af venligt personale med god viden omkring både mad og vine.
Alt i alt en god oplevelse.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 221Nilsson
Brobyværk Kro, Ejer hos Brobyværk Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2021

Tusind tak for de skønne ord om jeres ophold. Dejligt I nød besøget.

Anmeldt d. 18. maj 2021

Dejlige værelser med grønne planter og lækker og spændende mad. Gamle retter havde fået nyt look. Nyrenoveret så det fremtrådte lyst og enkelt med trægulve på værelset og nye senge., samt nogle dejlige lænestole.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, 602jannen

Tak for den flotte anmeldelse og fine beskrivelse. Hjerteligt velkommen igen hvis lejligheden byder sig

Anmeldt d. 10. september 2020 fra mobile enheder

God modtagelse og fin orientering om kroen og værelset.
Vi fik en 3 retters menu, som var helt perfekt, ingen klager.
Stort værelse med alt, hvad der skal bruges. Værelset var dog temmelig nedslidt.
Personalet fortalte, at der havde været ejerskifte 3.januar i 2020.
Restauranten blev først renoveret og derefter ville alle værelserne få en tur.
Helt igennem et godt ophold. Prøv det.

Dato for ophold: september 2020
Tak, FinnJuul
Johanne Hyldal Christensen, Direktør hos Brobyværk Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. september 2020

Mange tak for de pæne ord - de er straks delt med resten af holdet.
Og tusind tak for besøget.

Anmeldt d. 27. august 2020

Absolut en dejlig oplevelse. Det nye værtspar havde brugt Corona-nedlukningen til at forbedre restaurant og bar og resultatet var lyst og imødekommende. Modtagelsen var meget positiv og venlig og vi fik et glimrende værelse med udsigt til Odense å. Vores middag var glimrende med et godt udvalg af vine. Bagefter nød vi en drink i baren, igen med meget hyggelig konversation med personalet. Kan kun anbefales.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Expedition811580

Dejligt I nød besøget hos os og at I fik glæde af omgivelserne med udsigten til åen.
Tusind tak for besøget