Anmeldt d. 27. august 2020

Absolut en dejlig oplevelse. Det nye værtspar havde brugt Corona-nedlukningen til at forbedre restaurant og bar og resultatet var lyst og imødekommende. Modtagelsen var meget positiv og venlig og vi fik et glimrende værelse med udsigt til Odense å. Vores middag var glimrende med et godt udvalg af vine. Bagefter nød vi en drink i baren, igen med meget hyggelig konversation med personalet. Kan kun anbefales.

Tak, Expedition811580
Johanne Hyldal Christensen, Direktør hos Brobyværk Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. september 2020

Dejligt I nød besøget hos os og at I fik glæde af omgivelserne med udsigten til åen.
Tusind tak for besøget

Anmeldt d. 18. august 2020

Den 14-8-2020, besøgte vi kroen, hvor jeg tidligere har overnattet og spist i 14. dage i forbindelse med en arbejdsopgave i Odense.
Til min store overraskelse, var kroen blevet rigtig flot renoveret og vi glædede os til at indtage en sen frokost.
Valget faldt på 1. Stjerneskud, 1. Pariserbøf, 1. glas hvidvin og 1. øl.
Rigtig høflig betjening. Vi måtte desværre klage over køkkenet, da brødet under Stjerneskud og Pariserbøf var svedent, derudover var der fuld af jord på salaten ved Stjerneskuddet, vi anbefalede derfor kokken, at håndskylle salaten grundigt fremover, samt måske indkøbe en brødrister med timer. De brugte ikke brødrister i køkkenet, men stegte det på pande, okay så, men så må man overvåge sine gryder og pander lidt skarpere.
Vi forventede enlig en lille rabat på regningen, men var udskrevet med det fulde beløb på 510, kr.
Alt i alt, en flot kro med venlig betjening, hvor køkkenet dog bør stramme sig an, for en højere smagsoplevelse/kvalitet, som matcher priserne.
Alle kan have en dårlig dag, måske denne dags køkken personel, ikke lige var kommet op på det niveau, de sikkert bliver afkrævet af kroens ejerskab?
Mvh.
Inge & Møller
Horsens.

Tak, GunniM1
Johanne Hyldal Christensen, Direktør hos Brobyværk Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Kære Inge og Møller
Tusind tak fordi I har taget jer tid til at skrive om jeres oplevelse både her og på Trustpilot. Vi har selvfølgeligt haft episoden oppe og vende i staben. Vi kan kun beklage de omtalte fejl, og hvor kedelig en oplevelse det har været, det ved vi nu, og det er selvfølgeligt taget til efterretning.

I er meget velkommen til at kontakte Kroen og spørge efter Johanne så vi kan tage en snak om hændelsen. Selvom vi kan lave fejl vil vi gerne bestræbe os på at vores gæster går glade herfra.

Med venlig hilsen
Johanne

Anmeldt d. 14. august 2020

Vi havde en overnatning i august, hvor vi blev mødt med lutter smilende og hjælpsomme personale. Der var meget varmt, så vi indtog vores måltid på terassen, som desværre var hjemsøgt af agressive hvepse. Ved ikke om de kunne have gjort mere for at få dem til at søge væk.
Maden var super lækker og prismæssig ok.
Vi boede på værelse 23 som var lidt slidt - eks hul på betrækket på lænestolen, men der var rent. Sengene var fine.

Værelsestip: Værelserne mod øst havde en super udsigt mod åen.
Tak, JJoergensen2014

Tusind tak for den fine anmeldelse og ikke mindst besøget.

Anmeldt d. 13. august 2020

2 dages ophold med superlækker mad, tilpasset vinmenu inkl. forklaring fra restaurantchefen. Forklaring om mad og vin og altid smilende service. Kroen ligger lige ved åen og alting var så malerisk i det fantastiske solskin. Morgenmad under magnoliatræet på terrassen med fuglekvidder. Jamen det skal besøges, så vi kommer igen og anbefaler kroen til alle. Tak for et godt ophold.

Tak, EvaN901

Sikke nogle skønne ord Eva

Mange tak:-)

Anmeldt d. 13. august 2020

Fantastisk beliggende ved Å i et idyllisk landskab, med mange af de gamle smukke huse fra gamle dage. Super sødt personale og fin mad til prisen. Værelset derimod var en stor skuffelse, i forhold til det forventede, når man ser hovedhuset og restauranten. Kedeligt, virkede som en institution. Super dårlige badefaciliteter og skimmelsvamp i bruserummet. Virkelig en skuffelse. Ordinær og lidt kedelig morgen buffet, uden bacon, røræg og pølse.
Når det er sagt er jeg ikke ked af at have været der, da det ligger virkeligt smukt.

Tak, Nanandersen

Kære Nana
Tak for din anmeldelse.

Vi håber meget at kunne påbegynde renovering af værelsesgangene.

Da der var ejerskifte i feb. 2020 var værelsesgangen faktisk det mest nutidige og velholdte på Kroen.

Men efter at have haft en Corona tid til at renoverer hovedhuset i, er det blevet vendt lidt om på det.

Bedste hilsner