Fastlås den laveste pris fra disse websites
FindHotel146 US$
eDreams146 US$
Agoda.com146 US$
Etrip146 US$
Lol.travel
Anmeldt d. 13. august 2020

Fantastisk beliggende ved Å i et idyllisk landskab, med mange af de gamle smukke huse fra gamle dage. Super sødt personale og fin mad til prisen. Værelset derimod var en stor skuffelse, i forhold til det forventede, når man ser hovedhuset og restauranten. Kedeligt, virkede som en institution. Super dårlige badefaciliteter og skimmelsvamp i bruserummet. Virkelig en skuffelse. Ordinær og lidt kedelig morgen buffet, uden bacon, røræg og pølse.
Når det er sagt er jeg ikke ked af at have været der, da det ligger virkeligt smukt.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Nanandersen
Johanne Hyldal Christensen, Direktør hos Brobyværk Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Kære Nana
Tak for din anmeldelse.

Vi håber meget at kunne påbegynde renovering af værelsesgangene.

Da der var ejerskifte i feb. 2020 var værelsesgangen faktisk det mest nutidige og velholdte på Kroen.

Men efter at have haft en Corona tid til at renoverer hovedhuset i, er det blevet vendt lidt om på det.

Bedste hilsner

Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

I anledningen af vores søns dåb, mødte vi smilende og flittigt personale, fair priser, flotte omgivelser, flotte lokaler og hjemmelavet mad, som alt sammen lever op til forventningerne. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: juli 2020
Tak, B2510AHsandrad
Johanne Hyldal Christensen, Direktør hos Brobyværk Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2020

Tusind tak for de flotte ord. Det var en fornøjelse at få lov at danne rammen om jeres dag. En tak skal også lyde for det hyggelige samarbejde omkring planlægningen.
De bedste hilsner fra os på Kroen

Anmeldt d. 27. juni 2020

Hotellet ligger ved landevejen og pænt tæt på Odense Å.
Vi blev modtaget af et venligt og serviceminded personale.
Vores værelse gav en negativ oplevelse, idet udsigten til en industrigrund med gamle metaltønder var kedelig i betragtning af kroens beliggenhed. Derudover fik vi et værelse med et handicaptoilet, som gav indtryk af sygehus eller plejehjem. Det bør gæsterne forberedes på, så man kan få mulighed for at vælge fra.
Rengøring bør indeholde tømning af papirkurv og aftørring af vandrette flader. Det skete ikke under vores ophold.
Restauranten tilbyder et dejligt varieret menukort og giver en kvalificeret og venlig betjening. Morgenbuffeten virkede dog ret minimalistisk.
Det var en kro, der ikke har fundet sig selv endnu.

Værelsestip: Husk at bede om udsigt mod åen
Dato for ophold: juni 2020
Tak, Rejserik

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at anmelde jeres besøg, omend vi er meget kede af det ikke levede op til jeres forventninger. Jeg håber at de fejl og mangler I oplevede blev håndteret ved henvendelse, men I er også meget velkommen til at kontakte mig direkte på info@brobyvaerk-kro.dk så jeg kan lave den rette opfølgning.
I skal ihvertfald have tak for besøget, og vi håber, at I måske vil kigge forbi igen, når tiden har gjort os endnu skarpere.

Med venlig hilsen
Johanne Hyldal

Anmeldt d. 1. maj 2020 fra mobile enheder

Fantastisk velkomst med kaffe og lækker kage. Fint dobbelt værelse med flot udsigt.
Efter kaffen en 1 1/2 times gåtur i området og skoven. Hygge ved åen og som afslutning på dagen Take Away på værelset wow det var lækkert. Se selv billederne.

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, 984gittek
Johanne H, Direktør hos Brobyværk Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. maj 2020

Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive disse skønne ord. Trods de begrænsninger som var, glæder det os at I nød opholdet. Nu er en uge snart gået med åben restaurant - håber I får mulighed for at besøge os igen. Mvh Kroholdet

Anmeldt d. 4. august 2019

Da vi i anden forbindelse alligevel skulle en tur til Fyn og havde et Go Dream gavekort, tænkte vi at det kunne være hyggeligt at bestille en overnatning, vi valgte at kontakte Brobyværk Kro, da vi kunne se, at de havde fået gode anmeldelser. Vi booker et værelse via E-mail og aftaler at vi mod ekstra betaling på 100,- kr. (grundet betaling med gavekort) + 100,- kr. (for udsigt) skal have et værelse med udsigt over åen. Så stor er vores overraskelse, da vi ankommer og får tildelt et værelse som dels vender ud til en mur og samtidigt er af så ringe standard, at man ikke kan være bekendt at udleje det til gæster.
Samtidigt bliver der også afholdt Å Jazz festival hele dagen/aften, så den ro som der omtales på hjemmesiden oplevede vi bestemt ikke.
Det havde bare været rart, hvis vi var blevet informeret omkring ovenstående ting, inden vores ankomst, så havde vi haft mulighed for evt. at booke andet sted. Vores reservation er bekræftet den 1. maj 2019, så der har været god tid til lige at ”smide” os en mail.
Middagen på kroen var på den anden side en positiv oplevelse, med lækker og velsmagende mad.
Vi kan dog på INGEN måde anbefale en overnatning på kroen – i hvert fald ikke i det værelse som vi fik tildelt – værelse 38. Så smut gerne forbi til en omgang mad, men ta´ hellere hjem og sov.

Værelsestip: Får du værelse 38 - så bed OMGÅENDE om et andet!!!
Dato for ophold: august 2019
Tak, Gorm J