“Manglende overblik”
Anmeldelse af Café Gårdhaven

Café Gårdhaven
Beskrivelse: Café Gårdhaven er en lille hyggelig café, som ligger midt i Tommerup st. Her er et stort og lækkert udvalg af diverse hjemmelavede kager, lækre frokostretter og aftensmad så som div. burgere (med Grambogårdkød), sandwiches, nachos, spareribs, kyllingespyd og meget mere. Caféen har også en stor, dejlig og frodig gårdhave, hvor man kan sidde og nyde atmosfæren alene eller i godt selskab med andre. Her er det også muligt at købe værtindegaver, da der er en afdeling med div. lækre delikatesser fra Fyn og andre steder fra. Det er bl.a. sellebergs marmelader (Kerteminde), Coisbo øl (Vissenbjerg), Kaffe fra Holy Bean (Aarup), Konnerup og Co. chokolade (Faaborg), Fabel Te (Asperup/Middelfart), bornholmske karameller og meget mere. Så kig ind i Café Gårdhaven og oplev den gode, romantiske og rustikke stemning. Her vil du blive mødt med smil. Vi glæder os til at se dig.
Anmeldt 6. maj 2020

De ansatte havde manglende overblik, der var ingen modtagelse når man kom ind og folk stod og ventede i op til 15-20 på at der kom en ansat ud i butikken (flere gik). Vi ringede kl 15 og bestilte mad til kl. 18.00 til 2 personer. vi ankom 17.50 og først kl. 18.05 kom der en ud i butikken. Vi fik vores mad ca 18.30, kødet var overstegt og tørt og de glemte at pakke dressinger til. I alt en rigtig øv oplevelse, men maden var billig.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Rudi A

Anmeldt 13. april 2019 fra mobile enheder

Gode burgers og fint udvalg af mad. Vi spiste op og blev nødt til at tage kage med hjem, da de så meget fristende ud. De levede også op til vores forventning. Sødt personale og meget børnevenlig cafe i det hele taget.

Dato for besøg: april 2019
Tak, klychegaard
Anmeldt 1. december 2018

En ualmindelig ringe julefrokost for 11 personer:
Meget kedelig anrettet lille juleplatte HELT uden nogen form for pynt. Der skulle være 2 slags sild, der var een. Der skulle være karrysalat, der var ikke noget. Der skulle være æg, der var ingen. Disse tre dele blev fremskaffet ( æg blev kogt - den anden slags sild var karrysild og her blev der sagt at dér var karryen ( vi efterlyste karrysalat og der blev rørt hakkede æg med et eller andet))
Der skulle være lun fiskefilet, lun leverpostej, lun steg. Alle tre dele var kolde.
Vi forespurgte franskbrød - det havde de ikke.
Da vi spurgte ind til de forskellige vine ytrede nogen af os at vi ønskede hvidvin og her var beskeden : vi har rødvin, hvidvin og rosévin. Da vi forespurgte hvorfra hvidvinen kom( hvilket land selvfølgelig ) var svaret : REMA!!!!!!!!!
Ved kaffen/teen blev der serveret de blødeste tykke brunkager ( som vi troede de havde glemt at bage ) og her var kommentaren: jamen vi gik efter opskriften og i det mindste var de da hjemmebagte og ikke færdigkøbte( de havde da i det mindste været sprøde)
Det var absolut SIDSTE gang Café Gårdhaven fik besøg af os.
Lokalet var til gengæld meget hyggeligt og fremstod med pænt dækket bord.
Personalet var total uprofessionelt og anede ikke hvad de havde med at gøre. Dog fik vi en pæn velkomst. Ejeren er på barsel - det er synd for ejeren.
Hvis Café Gårdhaven skal kunne overleve skal der andre “boller på suppen” ellers er det en “dødsdømt” forretning i sådan en lille by. Her skal man netop kunne overleve på kvalitet og service.
Prisen var kr 249,- pr person og det var dyrt for den lille mængde.
Ærgerligt for Caféen virker ret hyggelig og vi kom der gerne igen såfremt der kom styr på tingene og med et kompetent personale.

Dato for besøg: november 2018
Tak, gutte_36
Anmeldt 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Endnu en aften besøgte vi vores lokale café og fik god betjening samt god mad. En velsmagende burger fik jeg og min hustru valgte en pandekage med fyld. Caféen er kendt for sine gode kager, men kan også levere god mad til fornuftige priser, en aften hvor vi er for dovne til selv at lave aftensmad :-) Et hyggeligt sted der kan anbefales.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Klaus A
Anmeldt 13. september 2018 fra mobile enheder

Gode burgers, vi fik tre forskellige og børnene prøvede blt sandwich og pasta. Alle glade og mætte:-)

Dato for besøg: september 2018
Tak, 307kenta

Rejsende, der kiggede på Café Gårdhaven, kiggede også på

Har du været i Café Gårdhaven? Fortæl om dine oplevelser!