TripAdvisor
Søg

“Ualmindelig ringe "julefrokost"”
Anmeldelse af Café Gårdhaven

Café Gårdhaven
Beskrivelse: Café Gårdhaven er en lille hyggelig café, som ligger midt i Tommerup st. Her er et stort og lækkert udvalg af diverse hjemmelavede kager, lækre frokostretter og aftensmad så som div. burgere (med Grambogårdkød), sandwiches, nachos, spareribs, kyllingespyd og meget mere. Caféen har også en stor, dejlig og frodig gårdhave, hvor man kan sidde og nyde atmosfæren alene eller i godt selskab med andre. Her er det også muligt at købe værtindegaver, da der er en afdeling med div. lækre delikatesser fra Fyn og andre steder fra. Det er bl.a. sellebergs marmelader (Kerteminde), Coisbo øl (Vissenbjerg), Kaffe fra Holy Bean (Aarup), Konnerup og Co. chokolade (Faaborg), Fabel Te (Asperup/Middelfart), bornholmske karameller og meget mere. Så kig ind i Café Gårdhaven og oplev den gode, romantiske og rustikke stemning. Her vil du blive mødt med smil. Vi glæder os til at se dig.
Anmeldt 1. december 2018

En ualmindelig ringe julefrokost for 11 personer:
Meget kedelig anrettet lille juleplatte HELT uden nogen form for pynt. Der skulle være 2 slags sild, der var een. Der skulle være karrysalat, der var ikke noget. Der skulle være æg, der var ingen. Disse tre dele blev fremskaffet ( æg blev kogt - den anden slags sild var karrysild og her blev der sagt at dér var karryen ( vi efterlyste karrysalat og der blev rørt hakkede æg med et eller andet))
Der skulle være lun fiskefilet, lun leverpostej, lun steg. Alle tre dele var kolde.
Vi forespurgte franskbrød - det havde de ikke.
Da vi spurgte ind til de forskellige vine ytrede nogen af os at vi ønskede hvidvin og her var beskeden : vi har rødvin, hvidvin og rosévin. Da vi forespurgte hvorfra hvidvinen kom( hvilket land selvfølgelig ) var svaret : REMA!!!!!!!!!
Ved kaffen/teen blev der serveret de blødeste tykke brunkager ( som vi troede de havde glemt at bage ) og her var kommentaren: jamen vi gik efter opskriften og i det mindste var de da hjemmebagte og ikke færdigkøbte( de havde da i det mindste været sprøde)
Det var absolut SIDSTE gang Café Gårdhaven fik besøg af os.
Lokalet var til gengæld meget hyggeligt og fremstod med pænt dækket bord.
Personalet var total uprofessionelt og anede ikke hvad de havde med at gøre. Dog fik vi en pæn velkomst. Ejeren er på barsel - det er synd for ejeren.
Hvis Café Gårdhaven skal kunne overleve skal der andre “boller på suppen” ellers er det en “dødsdømt” forretning i sådan en lille by. Her skal man netop kunne overleve på kvalitet og service.
Prisen var kr 249,- pr person og det var dyrt for den lille mængde.
Ærgerligt for Caféen virker ret hyggelig og vi kom der gerne igen såfremt der kom styr på tingene og med et kompetent personale.

Dato for besøg: november 2018
Tak, gutte_36

Anmeldt 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Endnu en aften besøgte vi vores lokale café og fik god betjening samt god mad. En velsmagende burger fik jeg og min hustru valgte en pandekage med fyld. Caféen er kendt for sine gode kager, men kan også levere god mad til fornuftige priser, en aften hvor vi er for dovne til selv at lave aftensmad :-) Et hyggeligt sted der kan anbefales.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Klaus A
Anmeldt 13. september 2018 fra mobile enheder

Gode burgers, vi fik tre forskellige og børnene prøvede blt sandwich og pasta. Alle glade og mætte:-)

Dato for besøg: september 2018
Tak, 307kenta
Anmeldt 18. juni 2018

Vi var tre som besøgte Café Gårdhaven en hverdagsaften sidst i maj. Ventede alene i caféen i mere end fem minutter inden en ung pige ud fra køkkenet og vi kunne bestille. Vi bestilte burger med kartofler til kr. 139 pr. person samt drikkevarer. Da en af os ikke spiser svinekød, bad vi specifikt om at få bøffen stegt på en separat pande, uden kontakt med svinekød. Der lugtede virkelig fælt af stegt bacon og friture i hele caféen, så vi satte os udenfor i gårdhaven, hvor stanken desværre viste sig at være ligeså slem. Først efter 25 minutter kom vores drikkevarer og lidt efter maden. Bøffen var rigeligt stegt og ellers kun kedelige store klumper af Iceberg, nogle tykt-skårne løgringe, agurkeskiver og tomat. De sprøde "Kartofler" viste sig at være pomfritter, stegt i friture, bløde og fedtede og smagte af...BACON. Virkelig uappetitligt. Da vi nævnte det, sagde den unge pige blot arrogant at der ikke havde været bacon eller svinekød i olien sammen med pomfritterne, og gik ud i køkkenet igen. Hun kom ikke ud i caféen eller gårdhaven igen imens vi var der, så det endte med at vi bare forlod caféen, uden at nogen sagde farvel til os. En virkelig underlig fornemmelse! Vi lugtede af bacon resten af aftenen. Udover os var der kun et enkelt par i Caféen den aften. På alle måder en totalt skuffende oplevelse! Vi vil helt sikkert ikke spise der igen.
Kagerne har vi før købt på bestilling og taget med hjem, men jeg ville nu heller ikke bryde mig om at "nyde" kaffe og kage midt i osen af grillbar! Jeg begriber simpelthen ikke, hvorfor en lokal café i en lille stationsby kan være så ligeglad med om kunderne køber noget, eller om de kommer igen??! Vi kunne sagtens havde bestilt en omgang drikkevarer mere, hvis vi havde fået serveret vores bestilling med det samme. Men eftersom vi ventede 25 minutter uden.., og der ikke var noget synligt personale i caféen til at optage yderlige bestillinger, blev det aldrig aktuelt... Vi havde heller ikke mulighed for at bestille dessert, hvis vi havde ønsket dette...øv øv øv!

Dato for besøg: maj 2018
2  Tak, karenrN9094LZ
Anitta B, Chef  hos Café Gårdhaven, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juni 2018

Hej Karen.

Først og fremmest er jeg ked af, at I ikke selv føler, at I har haft en god oplevelse hos os. Vi er meget omhyggelige med at fortælle personalet, hvor vigtigt det er, at de yder en god service over for vores kunder. Og det er uanset om det er lokalt eller ej!
Af og til er der kun én på arbejde. En som skal stå for alting selv. Mad, drikke, kaffe, kage is m.m.
Vi kan ikke gøre så meget ved, at der ikke var flere gæster i cafeen den dag. Men selvom der kun var jer og et andet par i caféen på det tidspunkt, og det virker til at der ikke er travlt, kan situationen sagtens være en helt anden ude i køkkenet. I ved jo ikke hvad der har været af bestillinger før I kom, eller om der lige er kommet nogle nye.

Vi har med vilje sat en lille klokke frem på bordet, hvor der står "ring efter os" :). Netop så I slipper for at vente med at kunne bestille.
Vi laver selv maden, så vi er selvfølgelig en stor del ude i køkkenet, da der er meget vi skal samle op på hele tiden.
At der gik 25 min. før I fik serveret drikkelse er en fejl. Vi plejer at servere det med det samme.
Vi serverer ikke pommes frites men bådekartofler, som der står på menukortet. Og det er det eneste som kommer i vores friture!
Mht. lugten af bacon kan vi desværre ikke gøre så meget ved. Vi bruger en del bacon i vores retter og steger det selv. Og vi bliver nødt til at gøre det, når der ikke er så travlt.
En anden ting er, vi er absolut ikke ligeglade med, om vores kunder kommer igen. Vi går meget op i service og i, at vores kunder har en god oplevelse, når de er her.
Jeg er som sagt ked af, at I ikke har nydt det her hos os, men jeg er endnu mere ked af, at I ikke tog fat i personalet den dag, så vi kunne have gjort noget ved situationen, så I kunne have fået svar på nogle af jeres spørgsmål og gå glade herfra.

Vh.
Anitta

Anmeldt 22. april 2018 fra mobile enheder

En dejlig og hyggelig café med gode tilbud til både børn og voksne. Skønne kager og god kaffe. Og ikke mindst et godt udvalg af is til børnene. Tyggegummi-isen kan anbefales.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Peter Chortsen I

Rejsende, der kiggede på Café Gårdhaven, kiggede også på

Har du været i Café Gårdhaven? Fortæl om dine oplevelser!