“Squash med squash”
Anmeldelse af Gl. Brydegaard Restaurant - LUKKET

Gl. Brydegaard Restaurant
Beskrivelse: Gl. Brydegaard - Vi er ikke som de andre! Charmerende beliggenhed - Allerede når man nærmer sig Gl. Brydegaard får man oplevelsen af at være i et helt unikt scenarie, hvor naturen udfolder sig i al sin pragt. Her er vi tæt på skov og strand - og Feddets store åbne vidder ligger lige for vore fødder. Autentisk mad - I køkkenet på Gl. Brydegaard bager, sylter og braser vi selv. Maden er lavet helt fra bunden og årstidernes friske råvarer er et ”must”. Vi serverer ærlig mad, og vi har fokus på lokale råvarer, økologi og dyrevelfærd. Uformel atmosfære - Rammerne på Gl. Brydegaard er enkle og smukke med plads til unikke ting, som f. eks Vore tipier. Vi hylder det moderne men respekterer samtidig historien. Hos os er der højt til himlen og ingen TV på værelserne, så du kan komme ned i gear. Info - Vi er røgfrit hotel. Der må ryges på vores udenomsarealer med hensyntagen til andre gæster.
Anmeldt 13. oktober 2020

Ankom til den flotte gamle gård, meget smukt beliggende, en fryd for øjet. Desværre var der gjort mere ud af dekorere og style stedet, end af maden!
Al servering foregik ude, i et lag stabilgrus, hvor man simpelthen ikke kunne rokke sin stol hen til bordet. Der var terrassevarmere, placeret højt oppe på væggen. Det var meget koldt for fødderne. De unge uudannede tjenere, var lidt forvirrede; Vi fik feks både vores hvid- og rødvin samtidigt. Forretten var nogle "fishcakes", som var utolig lækre. Hovedretten bestod mest af squash, uden nævneværdig smag ( rå squash er ubeskrivelig uspiselig!), samt et sikkert godt stykke kalv, hvis det bare ikke var blevet koldt! Desserten bestod af en tallerken syrnet mælkeprodukt, som var noget kedelig. Det er fint at reklamere med "lokale råvarer", men den samme ting bør ikke dobles op, i mangel af andet! Der manglede i høj grad kulhydrater, i dette måltid!

Tak, Hans L

Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Vi var forbi til én overnatning. Modtagelsen af receptionisten var speciel. Vi havde ikke booket i bord restauranten, hvilket betød at vi ikke kunne købe aftensmad - da vi fik at vide at der var fuldt booket i restauranten. Om aftenen sad vi udenfor og drak et glas vin. Der var langt fra fyldt op ved alle borde. Ærgerligt at man som overnattende gæst ikke kan købe en let anretning eller noget der ligner. Morgenmaden var ikke noget at skrive i hjemmet om, desværre. Smukke omgivelser, men vi kommer ikke tilbage.

Tak, rinen2015
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Kolde revelsben der ikke kan stå selv!
Kedeligt brød
Mange tjenere - ingen salt

Den ene stjerne er for hyggeligt sted.
Spise er og bliver 2 stjerner

Tak, larsn301
Anmeldt 8. juni 2020

Man spiser godt i gode omgivelser, både inde og ude, og der tilbydes genopfyldning hvis man kan spise mere.
Forvent dog at priserne på vin og øl er lidt til den dyre side. (Efter vores mening).

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 393s_renv
Anmeldt 13. august 2019

Super oplevelse med dejlig atmosfære og super lækkert mad. Service var helt i top. Og stedet er helt unikt

Dato for besøg: august 2019
Tak, Aab201