TripAdvisor
Haarby
Tilføj
Indbakke
Søg

“Dejlig ramme om vores fest”

Gl. Brydegaard Restaurant
Beskrivelse: Gl. Brydegaard - Vi er ikke som de andre! Charmerende beliggenhed - Allerede når man nærmer sig Gl. Brydegaard får man oplevelsen af at være i et helt unikt scenarie, hvor naturen udfolder sig i al sin pragt. Her er vi tæt på skov og strand - og Feddets store åbne vidder ligger lige for vore fødder. Autentisk mad - I køkkenet på Gl. Brydegaard bager, sylter og braser vi selv. Maden er lavet helt fra bunden og årstidernes friske råvarer er et ”must”. Vi serverer ærlig mad, og vi har fokus på lokale råvarer, økologi og dyrevelfærd. Uformel atmosfære - Rammerne på Gl. Brydegaard er enkle og smukke med plads til unikke ting, som f. eks Vore tipier. Vi hylder det moderne men respekterer samtidig historien. Hos os er der højt til himlen og ingen TV på værelserne, så du kan komme ned i gear. Info - Vi er røgfrit hotel. Der må ryges på vores udenomsarealer med hensyntagen til andre gæster.
Anmeldt 10. august 2019 fra mobile enheder

Vi valgte at holde fest på Gl. Brydegaard på grund af rammerne i den dejlige natur samt Brydegaard værdier. Eftermiddagskaffen blev serveret i parken, hvorefter vi og gæsterne gik en tur til stranden.
Aftenen bød på dejlig mad tilberedt af lokale råvarer og præsenteret med stor entusiasme og stolthed.
Alle gæster såvel som vi som værter var yderst tilfredse med et meget vellykket arrangement. God dialog forud for festen, professionel vejledning og afvikling.
Kan kun anbefales til afholdelse af sommerfest

Dato for besøg: juni 2019
Tak, evaldb2016

Anmeldt 7. august 2019

Dejlige omgivelser, og velsmagende retter, men meget små portioner med manglende tilbehør. Kun 13 stykker brød til 14 personer, og ikke muligt at få ekstra brød i samme kaliber. For lidt opmærksomhed mod gæsternes behov, for lang ventetid på forretten, og lang tid mellem retterne. Ingen mulighed for børneretter.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, KasperPeiter
Anmeldt 3. august 2019

Fredag den 2. august besøgte vi Gl. Brydegaard.

Allerede fra da vi ankom til restauranten, var det svært at komme i kontakt med personalet - på trods af at der faktisk var en del på job - og vi stod og ventede en god stund inden en tjener anviste os til vores reserverede bord.

Vi havde hjemmefra inspiceret menuen og besluttet hvad vi ønskede at spise. Da vi ankom var kun halvdelen af retterne på menuen - med den forklaring, at det var fordi de skiftede menu dagen efter, at efterkomme madspil etc. Det er helt iorden - men så burde man også rette hjemmesiden til.

Maden var under middel: forrettens smage var ikke velkomponerede; tilbehøret uopfindsomt og en udefinerbar sauce til hovedretten. Vi skulle løbende selv bede om brød og smør (som først kom langt inde under hovedretten) og huske vores tjener på at vi havde bestilt vin - som efterfølgende blev stænket op uden et ord eller om hvem der vil smage for.

Omgivelserne var smukke og vi havde et dejligt bord i haven. Men mad og betjening trækker ned; oppede personalet sig - både det i køkkenet og det ude blandt os gæster - kunne det sikkert være et rigtig fint sted at besøge. Men det er ikke er sted vi vil komme igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Culture47509
Anmeldt 29. juli 2019 fra mobile enheder

Er du til dejlig velsmagende mad, med et kreativt tvist. Serveret i de mest hyggelige omgivelser, så snyd ikke dig selv for et besøg her. Vi sad i deres have og fik serveret en 4-retters menu. Alle retter var sublimt tilberedt, flot anrettet og serveret med stor entusiasme. Her er virkelig value for money. Glæder mig allerede til næste besøg.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, carstenmadsen
Anmeldt 29. juli 2019 fra mobile enheder

Trænger du til god mad i virkelig smukke omgivelser, sådan vi anbefale Gl. Brydegaard, det ligger kun små 25 km fra Faaborg, hvor vi bor.
Vi var så begejstrede, at vi har besluttet os for et weekendophold til efteråret, hvor vi tager cykler med, så kan vi cykle rundt på Helnæs og Brunhuse og spise aftensmad og morgenmad på Brydegaard og frokost på Helnæs kro (vi skal cykle meget ).
Servicen uovertruffen vi sad ude i haven sammen med en masse andre hyggelige gæster. Der var rensdyrskind til alle dem som frøs.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 451fabrinam

Rejsende, der kiggede på Gl. Brydegaard Restaurant, kiggede også på

Assens, Fyn og Øer

Har du været i Gl. Brydegaard Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!