“Et fund til prisen”

Gl. Brydegaard Restaurant
Beskrivelse: Gl. Brydegaard - Vi er ikke som de andre! Charmerende beliggenhed - Allerede når man nærmer sig Gl. Brydegaard får man oplevelsen af at være i et helt unikt scenarie, hvor naturen udfolder sig i al sin pragt. Her er vi tæt på skov og strand - og Feddets store åbne vidder ligger lige for vore fødder. Autentisk mad - I køkkenet på Gl. Brydegaard bager, sylter og braser vi selv. Maden er lavet helt fra bunden og årstidernes friske råvarer er et ”must”. Vi serverer ærlig mad, og vi har fokus på lokale råvarer, økologi og dyrevelfærd. Uformel atmosfære - Rammerne på Gl. Brydegaard er enkle og smukke med plads til unikke ting, som f. eks Vore tipier. Vi hylder det moderne men respekterer samtidig historien. Hos os er der højt til himlen og ingen TV på værelserne, så du kan komme ned i gear. Info - Vi er røgfrit hotel. Der må ryges på vores udenomsarealer med hensyntagen til andre gæster.
Anmeldt 20. april 2019

Sæsonfriske råvarer tilberedt med fantasi og godt håndværk er kendetegnende for G. Brydegaard Restaurant. Hvornår har man sidst smagt pighvarrogn med hvidløgsstøv? Stegt slethvar med ramsløg i saucen? Citronbudding med saltkaramel? Hertil hjemmebagte boller og muntre tjenere - og priser i den absolut appetitlige ende. God appetit!

Tak, Mogeltoft
GammelBrydegaard, Gæsteansvarlig hos Gl. Brydegaard Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2019

Kære Mogeltoft

Du får også lige et kæmpe tak for anmeldelsen her! Den har skabt stor glæde blandt personalet.

Vi håber at vi får lov at byde jer velkommen en anden gang igen.

Anmeldt 15. april 2019

Skønne retter med lokale råvare. Personalet satte ekstra krydderi på det mele med høj service og god humor

Tak, Marlene W
GammelBrydegaard, Gæsteansvarlig hos Gl. Brydegaard Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. april 2019

Kære Marlene

Tak for de fine ord endnu en gang :-) Det sætter vi stor pris på!

Rigtig god påske.

Anmeldt 13. april 2019 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted i smukke omgivelser. Man føler sig velkommen med det samme. Rigtig dygtig tjener som kom med mange gode anbefalinger. Maden er altid af gode råvarer og er virkelig velsmagende.

Tak, vinnie1564

Kære vinnie1564

Tusinde tak for de flotte ord! Det skal nok sprede smil og glæde ved personalet.

Vi håber at se jer igen en anden gang.
God påske.

Anmeldt 5. marts 2019

Hyggeligt sted med god mad/vin og venlige personal.
Kan anbefales også til frokost buffet.
(Husk at bestille dit bord til aftensbesøg)

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Milana L
GammelBrydegaard, Gæsteansvarlig hos Gl. Brydegaard Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2019

Kære Milana

Tusinde tak for de fine ord!

Vi håber at se Jer tilbage igen.

Hav en dejlig dag.

Anmeldt 16. februar 2019 fra mobile enheder

Var på weekend ophold i Assens og ville køre ud til flotte naturområde ved Helnæs, og fandt så et dejligt frokost sted på nettet.

Gammel Brydegaard

Et fantastisk hyggeligt sted med super elskværdig betjening såvel i reception som opmærksom venlig tjener som præsenterede os for nye typer sodavand og så havde de 2. slags alkoholfri øl både sodavand og den ene alkoholfri øl lokal som deres råvarer til maden.
Frokost er efter hvad der bydes på af råvarer den pågældende dag.
Suppe, var idag herlig varm løgsuppe med karse.
Hovedret var idag,
lækker stegt helleflynder med her ristet jordskokker og ypperlig skummet sauce, lidt senere kom porregratin med ristet grønkål mums og lidt senere kom en hakkebøf med bløde løg og hvidkåls trekanter stegt velsmagende.

Det hele foregik i et dejligt tempo med hygge snak og gode oplysninger om mad, drikke og området.

Med spændende og god oplevelse

Dato for besøg: februar 2019
Tak, 960nielsg
GammelBrydegaard, Gæsteansvarlig hos Gl. Brydegaard Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. februar 2019

Kære 960nielsg

Tusinde tak for de flotte ord! Det er vi virkelig glade for at høre.

Vi håber at se Jer tilbage igen ved en anden god lejlighed.

Rejsende, der kiggede på Gl. Brydegaard Restaurant, kiggede også på

Har du været i Gl. Brydegaard Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!