“Forlænget weekend ophold”

Gl. Brydegaard Restaurant
Beskrivelse: Gl. Brydegaard - Vi er ikke som de andre! Charmerende beliggenhed - Allerede når man nærmer sig Gl. Brydegaard får man oplevelsen af at være i et helt unikt scenarie, hvor naturen udfolder sig i al sin pragt. Her er vi tæt på skov og strand - og Feddets store åbne vidder ligger lige for vore fødder. Autentisk mad - I køkkenet på Gl. Brydegaard bager, sylter og braser vi selv. Maden er lavet helt fra bunden og årstidernes friske råvarer er et ”must”. Vi serverer ærlig mad, og vi har fokus på lokale råvarer, økologi og dyrevelfærd. Uformel atmosfære - Rammerne på Gl. Brydegaard er enkle og smukke med plads til unikke ting, som f. eks Vore tipier. Vi hylder det moderne men respekterer samtidig historien. Hos os er der højt til himlen og ingen TV på værelserne, så du kan komme ned i gear. Info - Vi er røgfrit hotel. Der må ryges på vores udenomsarealer med hensyntagen til andre gæster.
Anmeldt 7. marts 2017

Maden er på meget højt niveau - uden at være "smart". Dejlig kombination af det gamle danske køkken og det nyere danske køkken. Faktisk præcist som det beskrives på Gl. Brydegaards hjemmeside. Selve indretningen af restauranten er ikke specielt "hyggelig", men der er en dejlig uformel stemning, alle kan føle sig tilpas her. Kom i waders, kom i laksko - det har ingen betydning i forhold til hvordan du bliver betjent.

Tak, jette_bennetzen

Anmeldt 7. februar 2017

Dejlig miniferie med rigtig dejlig mad og meget idylliske omgivelser.
Personalet var behageligt, - professionelle og nede på jorden.

Tak, anjachristiansen
Anmeldt 2. december 2016 fra mobile enheder

Helt klart en oplevelse værd maden var lækkert, tjenerne utrolig søde atmosfæren var lige i skabet. Vi fik en 3 retters menu, først en svine riglette med salat og hjemmebagt brød , derefter andebryst med stegt savoy kål og kartoffelmos. Det smeltede på tungen og den sprøde salat var for lækker. Til sidst caramel budding med brændte mandler. Længe siden jeg har spist så godt . Helt klart et besøg værd .

Tak, Mikal B
Anmeldt 2. oktober 2016

Vi havde købt en spotdeal med en overnatning for 2 personer. Modtagelsen var pletfri og meget hjertelig - vi gik tur til vandet, hvor vi badede i det klare vand. Værelset var stort og velindrettet, og vi nød en fantastisk middag med god og liflig vin til. Kaffen indtog vi i en opvarmet tipi udenfor - det store bål var tændt, og vi fik en herlig kaffe med cognac samt hyggelig sludder med de andre gæster...
Næste morgen - efter et herligt morgenmåltid - kørte vi tur på Helnæs og oplevede det enestående dyre- og planteliv - det blev til et par skønne dage, som vi stadig ser tilbage på med stor glæde.

Tak, hanneholmjoergensen
Anmeldt 19. september 2016

Maden var yderst delikat. Der var ikke mange retter på menuen, men vi fik f.eks. krappesuppe med hjemmebagt brød. Derefter svinebov, der var så mørt, at det faldt af benene. Dertil grøntsager og en kartoffelkage.

Tak, Bente V

Rejsende, der kiggede på Gl. Brydegaard Restaurant, kiggede også på

Assens, Fyn og Øer

Har du været i Gl. Brydegaard Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!