“Glimrende mad og hyggelige omgivelser”
Anmeldelse af Gl. Brydegaard Restaurant - LUKKET

Gl. Brydegaard Restaurant
Beskrivelse: Gl. Brydegaard - Vi er ikke som de andre! Charmerende beliggenhed - Allerede når man nærmer sig Gl. Brydegaard får man oplevelsen af at være i et helt unikt scenarie, hvor naturen udfolder sig i al sin pragt. Her er vi tæt på skov og strand - og Feddets store åbne vidder ligger lige for vore fødder. Autentisk mad - I køkkenet på Gl. Brydegaard bager, sylter og braser vi selv. Maden er lavet helt fra bunden og årstidernes friske råvarer er et ”must”. Vi serverer ærlig mad, og vi har fokus på lokale råvarer, økologi og dyrevelfærd. Uformel atmosfære - Rammerne på Gl. Brydegaard er enkle og smukke med plads til unikke ting, som f. eks Vore tipier. Vi hylder det moderne men respekterer samtidig historien. Hos os er der højt til himlen og ingen TV på værelserne, så du kan komme ned i gear. Info - Vi er røgfrit hotel. Der må ryges på vores udenomsarealer med hensyntagen til andre gæster.
Anmeldt 4. juli 2016

En eftermiddag i hyggelig tipi efterfulgt af et glimrende måltid, som dog savnede noget tilbehør i form af kartofler, friterede kartofler eller hjemmebagt brød: Kødet og grønsagerne var veltilberedt

Dato for besøg: maj 2016
Tak, mikkelbas

Anmeldt 21. april 2016

super oplevelse, kulmule med 3 forskellige slags blomkål, aldrig har jeg smagt så god blomkål og fisk. Perfekt servering, rigtigt hyggeligt og yderst rimeligt i forhold til kvaliteten, fantastisk beliggenhed, kan kun anbefales

Dato for besøg: september 2015
Tak, flabe
Anmeldt 16. april 2016

Super lækker brunch med lækkert hjemmebagt brød og skønt pålæg og tilbehør. Servicen var fin og det var hyggelige omgivelser.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Jane V
Anmeldt 19. marts 2016 fra mobile enheder

Super sted med rygeost, æggekage og forloren hare med et moderne touch.
Hyggelig omgivelser og god stil.
God service og imødekommenhed

Dato for besøg: marts 2016
Tak, carstenv357
Anmeldt 14. februar 2016 fra mobile enheder

Kursus, hotel, restaurant. Ligger i nærheden af Assens på Sydfyn. En gammel gård, der indvendig er moderniseret. Holdt i en lidt rå stil. Gode lokaler i hovedbygningen. I længerne værelser. Gode senge, lille badeværelse med varme i gulvet. God plads til bagage.
Var der med familie. Vi fik lov til selv at lukke ned efter midnat, hvor personalet var gået. Der er musikinstrumenter til rådighed for gæsterne. Klaver, tromme og guitar. Maden er portionsanrettet. Tjeneren er dygtig og velinformeret om både mad og vin. Alle retterne bliver annonceret, og man opfordres til at spise, medens den er varm. Morgenbuffet enkel, men rigtig god. Hjemmebagt brød, ost og kødpålæg fra lokale leverandører. Alt synes økologisk. En dejlig oplevelse, som klart kan anbefales.

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, Lilian P