“Rengøring og friskhed var ikke tilstede”
Anmeldelse af Choice Spisehus

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Choice Spisehus
Anmeldt 9. februar 2017

Endelig et sushi sted i mit nærområder. Det endte så kun med en oplevelse. Butikken der på det tidspunkt var en halv kiosk og sushi restaurant var indelukket, virkede ikke renlig og sushien smagte ikke af noget. Risene var udkogte og de stegte og panerede ting var skam-stegte!

Så laver de også kager. Ikke et gennemtænkt koncept.

De har nu lavet stedet om - håber det har ændret sig markant. men skal lige hører nogle nye anmeldelser før jeg tør spise der igen.

Dato for besøg: marts 2016
2  Tak, 53dinar
Anmeldt 13. januar 2017 fra mobile enheder

Vi har flere gange bestilt sushi og menu i Choice spisehus. Maden er frisk og velsmagende. Prisen svarer fint til madoplevelsen og er bestemt rimelig.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, 352heidiv

Rejsende, der kiggede på Choice Spisehus, kiggede også på

Har du været i Choice Spisehus? Fortæl om dine oplevelser!