“Rigtig god mad”

Restaurant René Michel
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 14. august 2016 fra mobile enheder

Vi fik en rigtig fin tre retters menu i forbindelse med et weekendophold på hotellet. Carpaccio, kængurubøf og letfrossen chokolademousse. Alt frisk og veltillavet og fint anrettet.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Carsten B

Anmeldt 8. juli 2016 fra mobile enheder

Tilfredsstillende hovedret, men noget skuffet forret og dessert. Også gik der alt lang tid mellem serveringerne.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Peter S
Anmeldt 30. juni 2016

Når man går ind på deres hjemmeside får man indtryk af at det er en gourmet restaurant. Vi havde bestilt bord og måtte vente et kvarter på at komme ind og sidde.
I anledning af at der var Open by night i Glamsbjerg, havde man denne aften lavet en menu dog med to forskellige hovedretter at vælge imellem, min mand vælger rødspætte og jeg tager så wienerschnitzel. Da de tager imod vores bestilling, siger min mand at vi gerne vil have menuen men med forskellige hovedretter. Vores mad kom meget hurtigt fisk til min mand og schnitzel til mig......jeg spørger til forretten???? Hun troede at vi kun ville have hovedretten, så vi siger okay og går i gang med vores mad. Min mands fisk er lækker og min schnitzel er et stykke sammenpresset kød som kun smagte af panering....absolut ingen fornøjelse så den lader jeg ligge. Der blev ikke en gang spurgt om maden var i orden selv om jeg forlod en hel schnitzel på tallerkenen.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Otilia S
Anmeldt 18. maj 2016 fra mobile enheder

Dejlige juletapas anretninger gjorde stor lykke! Ikke sidste gang vi bestiller det :-)
Vi hentede den flotte anretning og spiste i firmaer - virkelig lækkert!

Dato for besøg: december 2015
1  Tak, Lone S
Anmeldt 18. januar 2016

Havde købt weekend brunch deal, for at teste dette sted, deres mad fejler absolut intet, og der er meget forskelligt, god måde at familiehygge en weekend på, minusset var at personalet ikke fjernede tallerkner når man hentede nyt og de ku have solgt os dobbelt så meget drikkelse, men vi kun ikke finde dem til at bestille ved desværre

Dato for besøg: januar 2016
Tak, MariClausen

Rejsende, der kiggede på Restaurant René Michel, kiggede også på

Har du været i Restaurant René Michel? Fortæl om dine oplevelser!