“Hyggeligt og billigt”

20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 9. august 2021

Vi ledte efter et sted til en hurtig omgang aftensmad og fandt denne lille middelhavsinspireret retaurent på 1. sal på Strøget.

Betjeningen var hurtig og venlig.

Vi bestilte begge to buffeten til kr. 89,-

Maden var dejlig og der var en ok mængde at vælge imellem. Jeg kan især anbefale deres karryret med kylling.

Der er god styr på hygiejnen med handsker og sprit til gæsterne.

Tak, Per131070

Anmeldt 2. august 2021

Vi fik en 3 retters menu til 159 kr, og der var rigeligt og vi blev mette.
En af os fik MEZZE grilmix til 109 kr med 3 slags kød som smagte godt.
Så et rigtig fint sted at spise billigt og personalet var flinke og imødekommende.
Deres buffet så kedelig ud, så vores råd - vælg noget fra menukortet.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Allan R
Anmeldt 14. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik den billige buffet til 69kr for en frokost - lidt kedeligt, maden var på den fede side. Dog rigtig god pizza og kyllinge ret

Dato for besøg: juni 2021
Tak, BrianKiel
Anmeldt 23. juli 2020

Dårlig mad, de havde ikke styr på noget.vi betalte for meget for maden fordi de ikke havde styr på det. Der lugtede underligt og maden smagte ganske forfærdeligt!

Tak, F2404OYjuliep
Anmeldt 21. juli 2020

Jeg har spist på mange restauranter i mit liv, men denne er den dårligste i min tid som gæst. Føj det smagte, pizza var rå og bunden var alt for tyk. Salaten var fuld af vand og lugtede dårligt. Resten af maden var fuld af fedt og lugtede også dårligt. Personalet var sure og trætte gik rundt og holdte øje med og vi spiste op. De gik og spiste af maden uden at spritte finger af føj. Spis aldrig der......føj føj føj.

Tak, mikmak1281

Rejsende, der kiggede på Mezze, kiggede også på

Frederikssund Kommune, Region Hovedstaden

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Mezze? Fortæl om dine oplevelser!