Anmeldt d. 31. oktober 2017

Flotte, store villaer med lækker spa på taget med flot udsigt hele vejen rundt. Altid tæt på en pool og restauranten var god, men dog også i den lidt dyrere ende i forhold til andre (dog nok meget normalt for hotelrestauranter).
Desværre virker både huse, pool og morgenmadsrestaurant generelt temmelig slidt og trænger tydeligt til vedligeholdelse. Begge børn fik rifter ved at ramme imod manglende/beskadigede klinker.
Vi skrev med Martin fra resortet på Messenger og han ydede en rigtig god service ift. transfer til Bangkok og generelt bud på oplevelser i området.
NB: Vi lejede et par gange en slags tuk-tuk scooter med plads til hele familien. Koster 500 baht, men er alle pengene værd, der er masser at se på i området, når man er på egen hånd og trafikken er ikke slem.
Man kunne ikke bade på stranden i området grundet jellyfisk - samme problem på stranden i Hua Hin da vi var der.
Vi vil meget gerne komme igen, men vil dog følge med i, om der bliver gjort noget ved vedligeholdelsen.

• Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
1  Tak, 883tino
Anmeldt d. 12. oktober 2017 fra mobile enheder

Boede i en villa med 2 værelser og adgang til en af de store pools, 2 voksne og 2 børn på hhv. 9 og 12 år. Det område vi boede i var pænt og velholdt, det var huset også, dog var lamelgardinerne i stykker og kunne ikke lukkes for vinduet i stuen. Huset var ikke udstyret, som andre huse mht. elektriske køkkenapparater (andre huse havde både ovn og mikroovn), men vi klarede os. Huset var fint i indrettet, virkede lidt slidt og kunne trænge til lidt maling hist og pist. Tagterrassen var dejlig stor med spa der virkede fint og blev renset ved forespørgsel. Der var adgang til en lang pool lige uden for terrasse øren til stor glæde for os alle, så man ikke skulle gå for at komme i poolen. Der manglede klinker i poolen - generelt trængte poolen til en god omgang vedligehold. Nogle klinker var knækkede, så der var skarpe kanter, som vi fik rifter på. Poolen blev renset hver dag i løbet af formiddagen, så ved en tidlig morgendukkert kunne der findes lidt snavs og frøer.
Restauranten til aftensmad, Sala Bo var god (anmeldt for sig på TA). Morgenmaden var rimelige men meget ordinær - ikke til et 4 stjernet resort. Personalet var høflige, venlige og hjælpsomme, især Mam sørgede godt for os. WiFi fungerede fint. TV signalet mht dansk tv var ikke god, men vi brugte heller ikke tv. Rengøringen var meget hurtig overstået, men påpegede vi noget, så blev det gjort. Vi var her 1 uge og var generelt tilfredse. Området har ikke umiddelbart så meget at byde på, men hotellet arrangere flere ture og shuttlebusser flere gange dagligt til stranden eller Huahin. Opholdet var et led i en mindre rundtur i Thailand. Kan anbefales til ren afslapningsferie med enkelte ture. Ingen supermarked i umiddelbar nærhed, men hotellet arrangere gerne kørsel til Tesco Lotus Super Marked i Pran Buri.

Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
Tak, TElkjaer
Anmeldt d. 13. juli 2017

Boede i en villa med 2 værelser og adgang til en af de store pools, 2 voksne og 2 børn/unge. Det område vi boede i var slidt, det var huset også. Bruser på taget virkede ikke, spaen virkede til dels, der manglede kakler i poolen - generelt syntes jeg stedet var slidt og trængte til at blive shinet op. Den store pool i vores område blev sporadisk renset (ved at fjerne blade i den ene ende af poolen). Vores hus var med stor bruser med masser af dysser, det skulle blandt andet kunne lave damp - det virkede ikke, kunne dog give et almindeligt bad. Flere af stolene i huset var ødelagte.
Restauranten var ok, morgenmaden var rimelige men meget ordinær. Der var ikke mange smil hos personalet, de var høflige og det var så det - en enkelt var dog meget smilende, noget resten kunne lære lidt af. Vi havde store problemer med wifi og det var ikke hver dag vi kunne se tv. Rengøringen var meget hurtig overstået, her var vi bestemt ikke imponeret, huset var gennemgået på under 10 minutter af 2 personer. Vi var ok tilfredse med stedet, men meget mere end 1 uge ville have været for meget for os, der var for lidt at lave og det var for slidt for os.

• Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Tak, Thomas1102
Anmeldt d. 16. februar 2017 fra mobile enheder

Har nu holdt ferie her for anden gang. Oriental BP har alt hvad du behøver til en vellykket familieferie. Venligt personale, dejligt resort med gode faciliteter og det hele til yderst rimelige priser. 10/10.

Overnattede: februar 2017, rejste med familie
1  Tak, Rasmus N
Anmeldt d. 10. januar 2017 fra mobile enheder

Min oplevelse var helt i top på Oriental. Fantastisk personale, skønne huse, lækre faciliteter og ikke mindst yderst fornuftige priser!
Der er et fint udbud af ture og udflugter. Shuttlebusser kan bringe og hente, hvis man vil til Hua Hin.

Overnattede: januar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MartinNordvig