Anmeldt d. 3. januar 2016

Vi boede her 12 dage med en familie på 5 - dejlig bolig dog var ekstra seng ikke en fornøjelse selv om den blev skiftet under opholdet. Det store minus var pool som gav vores to børn grønt hår, de er normalt lyshårede - er stadig grønt her efter et halvt år selvom vi har prøvet alt. Badetøj blev også grønt.
Ellers et dejligt resort med god mad osv.

• Overnattede: juni 2015, rejste med familie
12  Tak, Andersen2016
Anmeldt d. 23. december 2015 fra mobile enheder

Intet mindre end FANTASTISK perfekt service, altid venlighed, dansk management, her kan alt lade sig gøre ❤. Utroligt lækker mad i den hyggelige restaurant Sala Bo. Kan bestemt kun anbefale Oriental Beach Pearl

Overnattede: december 2015, rejste som par
3  Tak, Annette K
Anmeldt d. 12. august 2015

Vi var 3 familier sammen og fik 3 lækre villaer indeholdende alt, hvad man behøver. Alle villaer ligger ud til lækker pool, som vi flittigt benyttede. Der er også en pragtfuld tagterrasse og små have-terrasser til hver villa. Villaerne kan benyttes af både børnefamilier, par eller venner.

Restauranten serverer skønne retter til billige penge, og det tilhørende minimarked kan supplere med småting.
Servicen er helt i top og alle ansatte møder gæsterne med et smil og en hilsen.

Resortet ligger lidt langt fra strand og restauranter, men man kan med fordel benytte resortets taxiservice til at blive kørt hen til strandlivet eller de små restauranter i området. Vi kan anbefale Meaw Seafood og Ning Nong´s BBQ.
Sæt ikke næsen op efter de normale feriesteders liv i dette område, det findes ikke. Men man savner det heller ikke, her er det bare afslapning, der er vigtigt.

Der er et stykke vej til Hua Hin, men igen kan resortet byde ind med transport.

Vi benyttede også et par af resortets udvalg af sight seeing, og det kan klart anbefales. Prisen er yderst rimelig og billig og man får én på opleveren:
Første tur var en snorkle-tur. Transporten til båden bar ret lang, men selve turen var fantastisk. Efter snorkling gjorde vi stop på en ø, som også har et havskildpadde resque center.Her var skildpadder i alle størrelser. Lækker frokost er inkluderet i prisen.
Anden tur gik med resortets egen speedbåd til Monkey Island og King Cave.
På Monkey Island kan man komme ret tæt på aberne, som kan lokkes med mad. King Cave ligger på en lille ø, og det er bestemt ikke for dårligt gående. Det går op og op ad klippetrapper og det er mega varmt. Belønningen er nogle ret smukke klippehuler, hvor der i selve King Cave ligger et tempel. Navnet King Cave kommer af, Thailands konger har besøgt stedet og skrevet deres navne på væggen i hulen.
Også her er en lækker frokost inkluderet i prisen.
På vej hjem gjorde vi holdt i et lille bjergtempel, hvorfra der er en skøn udsigt.

Alt i alt er dette resort til en topkarakter. Venlighed, imødekommenhed, høj service, lækre villaer, fantastiske poolområder, god mad. Kan man ønske sig mere?

Eneste lille minus er, at personalet ikke er supergode til engelsk. Der gik sommetider lidt koks i madbestillinger, men pyt, maden smagte pragtfuldt.

Og hør ikke på dem, der siger, mni ikke kan rejse til Thailand om sommeren. Ja, der kommer en byge en gang imellem, men i dette område, er der ret tørt og lav luftfugtighed.

• Overnattede: juli 2015, rejste med venner
4  Tak, Anette A
Anmeldt d. 11. august 2015

Skønt ressort i dejlige rolige omgivelser. Husene er moderne og dejlig store med plads til hele familien. Lidt langt fra stranden og restauranter, men lej evt en scooter på ressortet (pris 250 - 350 bath for en hel dag), så kommer man nemt og hurtigt rundt i det naturskønne område med mange små hyggelige restauranter i strandkanten. Vi var 10 voksne, som spiste forret hovedret for kr. 500-600,- inkl. Drikkevarer. Man kan med fordel booke ture stedet. Vi var på øen Koh Talu - heldagstur og med resortets speedbåd - heldagstur. Begge ture kan helt klart anbefales. Meget skønne og smukke naturoplevelser. Vi var 3 familier afsted sammen og vi havde booket 3 huse i 12 dage. Tak for et skønt ophold på Oriental Beach Pearl.

• Overnattede: juli 2015, rejste med venner
2  Tak, Allan J
Anmeldt d. 2. juni 2015

Skoent sted, for hele familien, boernene vil elske det, dejlig restaurant med baade thai og europaeisk mad, soede og hjaelpsomme personaler,
3 store pools, hvoraf den ene har rutsjebane.
virkelig et sted der skulle proeves.

• Overnattede: april 2015, rejste med familie
2  Tak, Jytte B