Anmeldt d. 27. april 2014

Fantastisk dejligt resort. Velplejet, rent, ordnede forhold, venligt personale og skønne huse med den dejligste tag terrasse med grill, køkken og en kæmpe jacuzzi.
Besøger resortet flere gange hvert år og bliver ved med at komme tilbage. Intet negativt at sige overhovedet....

• Rejsetype: Rejste med venner
2  Tak, jlinnet
Anmeldt d. 25. april 2014

Vi havde 14 dages dejlig bryllupsrejse i november 2013. Til trods for skybrud og oversvømmelser klarede resortet opgaverne super fint og servicen var helt i top. Det var ærgeligt at pools var ude af funktion et par dage, men det var jo pga. de voldsomme oversvømmelser. Skønt med tagterasse og udbringning af mad fra restaurenten. Service helt i top og enormt sødt og hjælpsomt personale. Alt i alt en rigtig dejlig ferie, og vi kommer bestemt igen.

Dato for ophold: november 2013
Tak, Maj W
Flemming S, Ejer hos Oriental Beach Pearl Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. april 2014

Kære Majbritt & familie...

Tusind tak for jeres besøg og stort tillykke med bryllupet. :-)

Vi glæder os allerede til næste gang jeres vej kommer forbi Thailand.

De bedste hilsener fra det varme Thailand.

Flemming Sorensen

Anmeldt d. 19. april 2014 fra mobile enheder

Kan klart anbefale dette super skønne Resort der ligger lidt udenfor Hua Hin i rolige omgivelser med udsigt til bjerge. Super høfligt og servicemined personale og dejlig velsmagende mad i restauranten. Der er masser af mulighed for fysisk aktivitet i de lange saltvandsindspools - tennisbane - stort motionscenter. Der er rig mulighed for at komme ind til Hua Hin da der kører Shuttlebus frem og retur flere gange dagligt. Der er videre mulighed for scooter leje. Kan blive ved med at rose stedet. Trænger du / i til afslapning, så prøv dette dejlige sted.
Kh. Poul & Noi

Tak, Poul D
Anmeldt d. 14. april 2014

4 uger forkælelse på denne resort, var nøjagtig det vi søgte. Personalet var altid hjælpsomme, om det var for at leje cykler/knallerter, håndtere vasketøj, eller opfylde vore ønsker til frisklavede morgenmad, altid blev vi mødt med de gladestes smil og stor hjælpsomhed. Huset fungerede ideelt for os med terrassen på begge sider i stueplan, samt vores ynglingsplads på toppen hvor den store terrasse med bruser, SPA, køleskab, vask og stort oversejl til at skabe lidt skygge, blev brugt flittigt. Vi tænker med stor glæde tilbage på denne skønne ferie. Nina og Leif

Tak, Leif O
Anmeldt d. 22. marts 2014

Fantastisk resort med en uovertruffen service, lige fra rengøring (altid smilende) til tjenerne på den gode restaurant med dejlig mad til en god pris. Resortet er yderst velplejet med en dejlig lang saltvands svimmingpool, der snoer sig som en gade mellem husene, tennisbane, fittnescenter og mulighed for Thaimassage m.m. Vi er et par midt i tresserne, og sammen med vore naboer, som vi traf på vej derned, et par på¨79 år, tilbragte vi 28 skønne dage på et perfekt sted. Vores villa var helt i top, her manglede intet, 2 soveværelser, godt badeværelse, og en pæn stor stue med køkken. En fed tagterrasse med spa og udekøkken. Herfra flot syn mod bjergene, og dejligt at sidde her om aftenen. Vi havde også en dejlig tur til HUa Hins Wineyard med en god guidet tur. Tæt på resortet ligge en lille landsby ved Dolfin Bay og her var der også skønt at komme om aftenen. Området er perfekt til at udforske på resortets mountinbikes eller scooter. Der er også mulighed for at komme ind til Hua HIn ved hjælp af resortets shutlebus.
John og Mie Nielsen, Rønne. Lilli og Flemming Pedersen, Strib

Værelsestip: Sørg for at vælge et hus, der ligger lige ud til poolen
Dato for ophold: februar 2014
Tak, John N