Anmeldt d. 14. april 2014

4 uger forkælelse på denne resort, var nøjagtig det vi søgte. Personalet var altid hjælpsomme, om det var for at leje cykler/knallerter, håndtere vasketøj, eller opfylde vore ønsker til frisklavede morgenmad, altid blev vi mødt med de gladestes smil og stor hjælpsomhed. Huset fungerede ideelt for os med terrassen på begge sider i stueplan, samt vores ynglingsplads på toppen hvor den store terrasse med bruser, SPA, køleskab, vask og stort oversejl til at skabe lidt skygge, blev brugt flittigt. Vi tænker med stor glæde tilbage på denne skønne ferie. Nina og Leif

Dato for ophold: april 2014
Tak, Leif O
Anmeldt d. 22. marts 2014

Fantastisk resort med en uovertruffen service, lige fra rengøring (altid smilende) til tjenerne på den gode restaurant med dejlig mad til en god pris. Resortet er yderst velplejet med en dejlig lang saltvands svimmingpool, der snoer sig som en gade mellem husene, tennisbane, fittnescenter og mulighed for Thaimassage m.m. Vi er et par midt i tresserne, og sammen med vore naboer, som vi traf på vej derned, et par på¨79 år, tilbragte vi 28 skønne dage på et perfekt sted. Vores villa var helt i top, her manglede intet, 2 soveværelser, godt badeværelse, og en pæn stor stue med køkken. En fed tagterrasse med spa og udekøkken. Herfra flot syn mod bjergene, og dejligt at sidde her om aftenen. Vi havde også en dejlig tur til HUa Hins Wineyard med en god guidet tur. Tæt på resortet ligge en lille landsby ved Dolfin Bay og her var der også skønt at komme om aftenen. Området er perfekt til at udforske på resortets mountinbikes eller scooter. Der er også mulighed for at komme ind til Hua HIn ved hjælp af resortets shutlebus.
John og Mie Nielsen, Rønne. Lilli og Flemming Pedersen, Strib

Værelsestip: Sørg for at vælge et hus, der ligger lige ud til poolen
Tak, John N
Anmeldt d. 22. marts 2014 fra mobile enheder

Et dejligt luxus set up som samtidigt var afslappende ,man følte sig hjemme og nød settings såsom amazing pool, boligernes rene linier og gode indretning. Samtligt var restauranten startende med en alsidig morgenmad og om aftenen en udsøgt middag som ikke kunne laves bedre i dk , dertil god vin fra vinlageret, vi gik glade i seng i de overraskende meget comforte senge, Extremt behagelige

Dato for ophold: marts 2014
Tak, Suansawan
Anmeldt d. 23. februar 2014

Oriental Beach Pearl var rammerne for romantisk ferie i dejligt hus tæt på Sam Roi Yod nationalpark. Velfungerende og velplejet resort med rigtig dejlige huse (med de fedeste tagterasser m spa og udekøkken mm-og kig til smukke bjerge og stjernehimmel) dejlig mad i restauranten og smilende service.
Gå afstand til turistfri bugt ...smukt smukt
Glæder mig til at komme tilbage !!!

Værelsestip: huse m et eller 2 soveværelser.... tip top
Tak, BOletteB291
Anmeldt d. 20. februar 2014

11 dage skønne dage har vi nydt i Oriental Beach Pearl. Vi er en familie med 2 halvgamle forældre på 56 og 3 voksne børn i alderen 25-30 år.
Resortet byder på både dejlige muligheder for afslapning og sol ved den lange saltvandspool eller på husets tag. Er man til sport er tennisbanen eller de nærliggende golfbaner klar til en dyst.
Restauranten tilbyder en masse spændende thairetter og der er altid smil og venlig betjening.
Der kan tilkøbes en række aktiviteter. Vi var på Hua Hin Hill Wineyard, på snorkletur på Kho Talu og valgte et kokkekursus i thairetter efter eget valg, hvilket var en fantastisk oplevelse. Først på det lokale marked med med chefkokken 'TUK' og der efter 3 timers kokkeleg med krydderier, krebs, rejer, kylling og en mængde grøntsager. Det hele sluttede med en overdådig middag med 7 thairetter. Lækkert!
Absolut er sted der kan anbefales.

Tak, Lars T