Anmeldt d. 22. marts 2014 fra mobile enheder

Et dejligt luxus set up som samtidigt var afslappende ,man følte sig hjemme og nød settings såsom amazing pool, boligernes rene linier og gode indretning. Samtligt var restauranten startende med en alsidig morgenmad og om aftenen en udsøgt middag som ikke kunne laves bedre i dk , dertil god vin fra vinlageret, vi gik glade i seng i de overraskende meget comforte senge, Extremt behagelige

Dato for ophold: marts 2014
Tak, Suansawan
Anmeldt d. 23. februar 2014

Oriental Beach Pearl var rammerne for romantisk ferie i dejligt hus tæt på Sam Roi Yod nationalpark. Velfungerende og velplejet resort med rigtig dejlige huse (med de fedeste tagterasser m spa og udekøkken mm-og kig til smukke bjerge og stjernehimmel) dejlig mad i restauranten og smilende service.
Gå afstand til turistfri bugt ...smukt smukt
Glæder mig til at komme tilbage !!!

Værelsestip: huse m et eller 2 soveværelser.... tip top
Tak, BOletteB291
Anmeldt d. 20. februar 2014

11 dage skønne dage har vi nydt i Oriental Beach Pearl. Vi er en familie med 2 halvgamle forældre på 56 og 3 voksne børn i alderen 25-30 år.
Resortet byder på både dejlige muligheder for afslapning og sol ved den lange saltvandspool eller på husets tag. Er man til sport er tennisbanen eller de nærliggende golfbaner klar til en dyst.
Restauranten tilbyder en masse spændende thairetter og der er altid smil og venlig betjening.
Der kan tilkøbes en række aktiviteter. Vi var på Hua Hin Hill Wineyard, på snorkletur på Kho Talu og valgte et kokkekursus i thairetter efter eget valg, hvilket var en fantastisk oplevelse. Først på det lokale marked med med chefkokken 'TUK' og der efter 3 timers kokkeleg med krydderier, krebs, rejer, kylling og en mængde grøntsager. Det hele sluttede med en overdådig middag med 7 thairetter. Lækkert!
Absolut er sted der kan anbefales.

Tak, Lars T
Anmeldt d. 15. februar 2014

En fantastisk dejlig oplevelse med 5 dage i hus og smukke fredelige omgivelser. vores dyreste rejse til dato - vi købte et lotus rækkehus - og ser frem til mange gode dage i Oriental Beach Pearl. Alt er som billederne viser og beskriver - flot velholdt og venligst personale. Stor tak til Flemming for inspirerende møder og engagement.

Tak, Maigaard
Anmeldt d. 3. november 2013

En rigtig god ferieoplevelse med 6 dage i hus med de bedste faciliteter der tænkes kan. På tagterassen føler man, at man er i en anden verden, det virker som en kæmpe have når man ser ud over alle de andre tagterasser. Der er god afstand mellem husene, så man føler aldrig andre gæster for "tæt" på. Super service; Vi fik hverken brugt køkken eller grillen på taget, da restaurenten tilbyder alle fornødenheder.Gode muligheder for oplevelser med de mange arrangerede ture, som man kan tilmelde sig i receptionen.

Dato for ophold: oktober 2013
1  Tak, Birgit M