Anmeldt 8. august 2017

Dejligt og roligt resort der byder på ren afslapning. Pæne og rene værelser med masser af plads. Vi boede i en lejlighed med to soveværelser og tagterrasse der var helt fantastisk.
Personalet er søde, venlige og altid smilende. Resortet har en hyggelig restaurant med retter for enhver smag, både til voksne og børn.
Vi benyttede os af lånecyklerne den første dag for at få et indtryk af området, det kan klar anbefales.

Vores familie på fire - to børn på hhv 9 og 12 - har haft en dejlig uge med masser af oplevelser og afslapning. Stedet kan kun anbefales.

• Overnattede: august 2017, rejste med familie
1  Tak, molsted
Majbritt F, Sales & Marketing Manager hos The Beach Village, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. september 2017

Kære Familie!
Vi takker mange gange for den dejlige positive response på jeres ophold her på The Beach Village Resort! Vores personal stråler om kap med solen, når jeres ros bliver videregivet!! Håber at se jer igen på vore dejlige lille resort!!

Mange hilsner fra
Majbritt, Marketing Manager

Anmeldt 31. juli 2017

Med stor privat villa lejlighed, med eget køkken, var følelsen som at være hjemme. Her er en ro som ingen andre steder i Thailand. Vores 7 dage på Beach Village var ren afslapning i de idylliske grønne omgivelser med fantastisk udsigt til bjergene. stedet kan varmt anbefales.

• Overnattede: juli 2017, rejste med familie
1  Tak, tba385
Majbritt F, Sales & Marketing Manager hos The Beach Village, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. september 2017

Kære værdsatte gæst!
1.000 tak for en positiv feed back! Det glæder os alle hér i resortet, at i har nydt den ro og skønhed, der hersker, i vores lille resort :–) Håber at se jer igen herude, en dag!

Varme hilsner fra alle herude i The Beach Village Resort...

Anmeldt 16. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg og min familie har nu været her tre gange i løbet af de sidste to år. Jeg kan absolut anbefale stedet til andre, man oplever en top klasse service og venlighed.
Stedet har fine huse og pool lige ude foran døren. Stedets flotteste restaurant og med priser der ligge tæt på de små lokale restauranter ved havet. Der er ca. 3-400 meter til stranden.
The Beach Village arrangerer også forskellige ture, som kan anbefales.
Ressortet ligger fredeligt og uforstyrret og ca 35 min kørsel til Hua Hin.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
1  Tak, PRO26

Kære danske familie ;–)
Tak for en ualmindelig dejlig feed back på jeres ophold her på The Beach Village Resort! Det byder utroligt meget hvordan vores gæster har oplevet stedet og ikke mindst for vores meget værdsatte "staff"!
Vi håber MEGET på at vi altid vil modtage ligeså positive og glade gæster, som jer! Vi vil i hvert fald gøre vore ypperste, for at gøre jeres ferie til en fantaskisk oplevelse :–)
Håber at se jer igen herude...dét ville glæde os utroligt meget!

Varme hilsner fra os alle i The Beach Village Resort!!!

Anmeldt 16. maj 2017 fra mobile enheder

Først Bangkok med tvivlsomme forventninger derefter men en halv time før man kommer til Sam Roi Yot bryder smilet frem. Og når man kommer til Beach Village er man i paradis og slapper helt af. Kærligheden bliver fornyet og man bliver ladet fuldstændig op. Ikke mindst takket været de fantastisk søde ansatte og de daglige bestyrere der ikke skyr nogen midler for at tilfredsstille gæsternes ønsker.
De arrangerer alle mulige ture som jeg anbefaler man får med i oplevelsen af et fantastisk feriested. Helt sikkert er sted jeg vil besøge igen.

Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, Kim M
Anmeldt 6. maj 2017

Hvis man ønsker ro, idyl, afslapning, gode forhold og god mad, bør man helt klart besøge The Beach Village syd for Hua Hin.
Dette var vores 5. rejse hertil, og vi kommer altid forbi, når vi er på rundrejse i Thailand. Her er aldrig fyldt med turister, så ønsker man et sted at slappe afguden en masse larm, er det her virkelig fantastisk. Vi har altid haft børn med, og selvom det ikke er et sted, hvor der sker en masse, er det virkelig et sted, hvor man kan komme ned i gear. Personalet er søde og hjælpsomme, og der er cykler man gratis kan benytte, eller man kan leje en scooter, selvom man også sagtens kan gå til stranden.
Hvis man trænger til en afstressende ferie, så er det her virkelig stedet.

Værelsestip: Vi elsker de store lejligheder på 100 kvm, men de mindre er i selvsamme stand og ganske fine
  • Overnattede: april 2017, rejste med familie
Tak, mikefriis
Anne E, Manager hos The Beach Village, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. maj 2017

Hej Mike og familie.
Tusind tak for den positive tilbagemelding. Det er altid en fornøjelse at ha jer her - og det varmer vores hjerter at vide, at I holder af vores skønne sted lige så meget som vi selv gør - og elsker at komme tilbage hertil.
Vi glæder os til at se jer igen næste gang jeres rejse går til Thailand :-)
Varmeste hilsner
Anne