Anmeldt 23. februar 2017

Et dejligt roligt område hvor resortet ligger meget tæt på stranden ( ca 300 meter - gratis cykler )
Huset/lejligheden var imponerende store og lækre. Poolen ligger lige udenfor døren og deles mellem 4-6 andre huse. Tagterrassen var et ekstra plus især om aftenen.

Området har forholdsvis få turister især når når tænker på at afstanden til Hua Hin er mindre 50 km. Prisniveauet er meget lavt. Men det bedste er selvfølgelig at stranden/byen ikke er fyldt med sælgere, skræddere og andet irriterende....

Så hvis du ønsker en bid af det rigtige Thailand, så er dette absolut et rigtigt godt alternativ. Lej en scooter og se dig omkring !

• Overnattede: februar 2017, rejste med familie
1  Tak, lhansen2017
GMCarsten, General Manager hos The Beach Village, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. februar 2017

Kære Hansen
Dejligt at høre fra dig. Tak for de pæne ord. Det var en fornøjelse at have jer her.
Håber at se jeg igen til endnu en dejlig ferie i Thailand
Bedste Hilsner

Anmeldt 6. februar 2017

Efter at vores oprindelige anmeldelse af stedet blev slettet pga EN faktuel forkerthed, bliver vi derfor nødt til at skrive en ny. Det ændrer dog ikke ved vores utilfredshed med dette sted, ej heller vores karaktergivning.

Vi synes, at dette sted er meget overvurderet og det lever efter vores mening slet ikke op til dets ry. Jeg ved godt, at der er 90 % andre kunder der er meget tilfredse og det skal de have lov til.
Vi oplevede ikke dette sted som et tre stjernet sted men som et to stjernet sted på linje med et guest house. Søger man stemningen og servicen fra sådan et sted, så er dette det rette sted.
Det vi oplevede var blandt andet følgende :

Vi oplevede at hotellet løb tør for håndklæder
Vi oplevede dårlig service i receptionen
Vi oplevede at hotellet kun har dobbeltdyner
Vi oplevede forskellige åbningstider i restauranten
Vi oplevede dårlig rengøring af vores villa
Vi oplevede ingen opfyldning af vores kaffe/the i 5 dage
Vi oplevede at vi selv kunne skaffe billigere transport end hotellet.
Vi oplevede lange ventetider på mad både til frokost og aften i restauranten
Vi oplevede at på trods af at vores ene datter havde haft dårlig mave og brækket sig hele natten så alt skulle skiftes, at så skulle vi stadig diskutere med receptionen om dette kunne lade sig gøre. Det var åbenbart ikke den dag hvor de skiftede sengetøj normalt……
Vi oplevede ikke stranden som børnevenlig da vi fandt både glasskår og andre skarpe objekter på stranden.
Vi oplevede restauranten som dyrere end andre steder på stranden uden at kvaliteten var tilsvarende højere.
Vi oplevede en meget dårlig velkomst da vi ankom. Vores villa var ikke klar og vi blev sat til at vente hvilket var ok. Vi blev dog ikke budt på vand eller andet selvom vi rejste med to små børn og det var meget varmt.

I vores verden er det her hotel hvad det er. Hverken mere eller mindre. Hvis man ikke er stringent eller har høje selvfølgelige krav til standard og service og kan leve med en less affair holdning, så er det et fint sted. Ledelsen er søde og medarbejderne er smilende og venlige.
Der er en del andre ting, som vi var utilfredse med. Disse ting kan vi desværre ikke skrive om her, da vi er uenige med ledelsen fra stedet omkring disse tings berettigelse i en anmeldelse og vi vil ikke risikere at indlægget bliver slettet igen pga af en teknikalitet.

Vi vil IKKE fraråde nogen at besøge dette sted da det helt klart har nogle positive sider. I vores tilfælde opvejede de dog på INGEN måde de negative oplevelser vi havde på stedet . Man skal bare være opmærksom på, hvad man går ind til, samt at man kan havne i en situation, hvor man kan komme ud for en masse mindre gode oplevelser på stedet. Vores oplevelse af stedet var ikke super godt, og i vores verden til dumpekarakter, vurderet ud fra de standarder vi normalt forventer af et trestjernet sted, samt de gode anmeldelser stedet har fået.

• Overnattede: januar 2017, rejste med familie
3  Tak, Daniel P
GMCarsten, General Manager hos The Beach Village, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. februar 2017

Hej Daniel
Tak for din vedholdenhed. Respons er vigtig for os.
2 faktuelle fejl - hvoraf det ene var om et kortgebyr der var omtalt 3 gange højere end tilfældet er og det andet om vores pool som smager af salt - forde det er saltvandspools.
Begge dele vigtige af få rettet ind til virkelighedens verden.
Det er naturligvis vigtigt at alle er tilfredse,men også umuligt - da forventninger ikke er til at kende før de er udtalt, og det er ikke alle der vælger at dele deres forventninger før efter man er taget hjem.
Men det er helt ok - vi har som du selv skriver mere end 90 % tilfredse gæster og som bekendt er vi nummer 2 på tripadvisor, og er stolte af at vores arbejde også bliver værdsat af de fleste.
Vi håber fortsat i må have mange gode rejser.
Bedste hilsner

Anmeldt 15. januar 2017 fra mobile enheder

Rigtig fint sted til børnefamilier der har brug for en base med superb service, lækker restaurant, god pool, tilpas gåafsted til havet og ro og fred til at komme ned i tempo!

Personalet er helt fantastisk og man føler sig meget velkommen og i rigtig gode hænder!

Overnattede: december 2016, rejste med familie
Tak, Nicolineg
Anne E, General Manager hos The Beach Village, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. januar 2017

Tusind tak Nicoline og familie for jeres dejlige review.
Vi nød at have jer her, og vil håbe at se jer herude igen!

Anmeldt 7. december 2016

Kombinationen af Beach Village Resort, personale, Anne og Carsten spiller maks
Endvidere er det et naturskønt område, hvor man på scooter kan opleve hele nationalparken Sam Roi Yot. Der er 2. Gang vi besøgte Beach Village Resort, og vi håber at komme tilbage i nov. 2017

• Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, jesperfrederiksen
Svar fra ledelsen:Svarede 9. december 2016

Kære Jesper
Tusind tak for de pæne ord - vi aætter stor pris på dit rewiev. Glæder os til at se jer hernede igen - Bedste hilsner

Anmeldt 23. november 2016

Vi har nu besøgt Beach Village for 2. Gang. Denne gang havde vi vores voksne børn med. Det var super dejligt at komme tilbage til denne fantastiske lille oase. Man bliver altid mødt af smilende og hjælpsomme medarbejdere. Vi havde en 2 room villa og 1 room villa. Vi brugte vores dejlige tagterrasse næsten hver aften og nød stilheden.
Restaurant Coconut som ligger på resortet, kan varmt anbefales. Vi fik dejlig morgenmad hver dag. Vi deltog i Loy Kratong med Thai buffet, som var super lækker.
Vi lejede scootere hele perioden, og fik gode råd til oplevelser af Carsten og Anne.
Naturen er fantastisk i området.
Man føler sig virkelig hjemme på dette skønne resort. Vi var der næsten 2 uger, og kunne sagtens bruge 3 uger. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi bor der.

• Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, Liselottefrederiksen