Anmeldt 15. januar 2017 fra mobile enheder

Rigtig fint sted til børnefamilier der har brug for en base med superb service, lækker restaurant, god pool, tilpas gåafsted til havet og ro og fred til at komme ned i tempo!

Personalet er helt fantastisk og man føler sig meget velkommen og i rigtig gode hænder!

Overnattede: december 2016, rejste med familie
Tak, Nicolineg
Anne E, General Manager hos The Beach Village, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. januar 2017

Tusind tak Nicoline og familie for jeres dejlige review.
Vi nød at have jer her, og vil håbe at se jer herude igen!

Anmeldt 7. december 2016

Kombinationen af Beach Village Resort, personale, Anne og Carsten spiller maks
Endvidere er det et naturskønt område, hvor man på scooter kan opleve hele nationalparken Sam Roi Yot. Der er 2. Gang vi besøgte Beach Village Resort, og vi håber at komme tilbage i nov. 2017

• Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, jesperfrederiksen
Svar fra ledelsen:Svarede 9. december 2016

Kære Jesper
Tusind tak for de pæne ord - vi aætter stor pris på dit rewiev. Glæder os til at se jer hernede igen - Bedste hilsner
Carsten

Anmeldt 23. november 2016

Vi har nu besøgt Beach Village for 2. Gang. Denne gang havde vi vores voksne børn med. Det var super dejligt at komme tilbage til denne fantastiske lille oase. Man bliver altid mødt af smilende og hjælpsomme medarbejdere. Vi havde en 2 room villa og 1 room villa. Vi brugte vores dejlige tagterrasse næsten hver aften og nød stilheden.
Restaurant Coconut som ligger på resortet, kan varmt anbefales. Vi fik dejlig morgenmad hver dag. Vi deltog i Loy Kratong med Thai buffet, som var super lækker.
Vi lejede scootere hele perioden, og fik gode råd til oplevelser af Carsten og Anne.
Naturen er fantastisk i området.
Man føler sig virkelig hjemme på dette skønne resort. Vi var der næsten 2 uger, og kunne sagtens bruge 3 uger. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi bor der.

• Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, Liselottefrederiksen
Anmeldt 23. november 2016

Dejligt og afslappet ressort, god betjening af søde og venlige dansker skøn mad god atmosfære og gode udflugt muligheder der er en meget dejlig restaurant med super mad
Hyggelige huse med et eller 2 soveværelser

• Overnattede: november 2016, rejste alene
Tak, Detbedste
Anmeldt 31. oktober 2016

Vi har nydt The Beach Village en uge i efterårsferien 2016, værelserne er dejligt rummelige og rigtig pænt indrettet. Poolen lige uden for døren, og en skøn tagterrasse.

Restauranten The Coconut Bar laver udsøgt Thai mad, en favorit blev Squid i gul karry pulver, eller deres røde karry - det bliver svært at vælge sidst på ugen :-)

Der er masser af muligheder for at dase med en bog i haven, som er smuk og frodig - eller cykle en tur i området. Vi var med ude og se vilde elefanter som var en virkelig fantastisk oplevelse, ligesom det lille tempel inde i et bjerg ikke må misses...

Alt i alt får The Beach Village mine bedste anbefalinger, og jeg håber vi snart kommer igen.

Hilsen Camilla

• Overnattede: oktober 2016, rejste med familie