Anmeldt 7. december 2016

Kombinationen af Beach Village Resort, personale, Anne og Carsten spiller maks
Endvidere er det et naturskønt område, hvor man på scooter kan opleve hele nationalparken Sam Roi Yot. Der er 2. Gang vi besøgte Beach Village Resort, og vi håber at komme tilbage i nov. 2017

• Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, jesperfrederiksen
Svar fra ledelsen:Svarede 9. december 2016

Kære Jesper
Tusind tak for de pæne ord - vi aætter stor pris på dit rewiev. Glæder os til at se jer hernede igen - Bedste hilsner
Carsten

Anmeldt 23. november 2016

Vi har nu besøgt Beach Village for 2. Gang. Denne gang havde vi vores voksne børn med. Det var super dejligt at komme tilbage til denne fantastiske lille oase. Man bliver altid mødt af smilende og hjælpsomme medarbejdere. Vi havde en 2 room villa og 1 room villa. Vi brugte vores dejlige tagterrasse næsten hver aften og nød stilheden.
Restaurant Coconut som ligger på resortet, kan varmt anbefales. Vi fik dejlig morgenmad hver dag. Vi deltog i Loy Kratong med Thai buffet, som var super lækker.
Vi lejede scootere hele perioden, og fik gode råd til oplevelser af Carsten og Anne.
Naturen er fantastisk i området.
Man føler sig virkelig hjemme på dette skønne resort. Vi var der næsten 2 uger, og kunne sagtens bruge 3 uger. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi bor der.

• Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, Liselottefrederiksen
Anmeldt 23. november 2016

Dejligt og afslappet ressort, god betjening af søde og venlige dansker skøn mad god atmosfære og gode udflugt muligheder der er en meget dejlig restaurant med super mad
Hyggelige huse med et eller 2 soveværelser

• Overnattede: november 2016, rejste alene
Tak, Detbedste
Anmeldt 31. oktober 2016

Vi har nydt The Beach Village en uge i efterårsferien 2016, værelserne er dejligt rummelige og rigtig pænt indrettet. Poolen lige uden for døren, og en skøn tagterrasse.

Restauranten The Coconut Bar laver udsøgt Thai mad, en favorit blev Squid i gul karry pulver, eller deres røde karry - det bliver svært at vælge sidst på ugen :-)

Der er masser af muligheder for at dase med en bog i haven, som er smuk og frodig - eller cykle en tur i området. Vi var med ude og se vilde elefanter som var en virkelig fantastisk oplevelse, ligesom det lille tempel inde i et bjerg ikke må misses...

Alt i alt får The Beach Village mine bedste anbefalinger, og jeg håber vi snart kommer igen.

Hilsen Camilla

• Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
Tak, CamillaK395
Anmeldt 6. august 2016

Vi, min datter på syv og jeg, ville på ferie et sted med ro til at være sammen - bade, dovne og opleve Thailands smukke natur.
Vi fik det hele hos The Beach Village: Dejlig og ren lejlighed. Pool lige uden for døren, vidunderlig restaurant med skønt og humoristisk personale. Meget fredelige omgivelser.
Både mad og ture arrangeret af stedet var efter min mening til yderst rimelige priser.
Resortet ligger i nærheden af en gade med små restauranter langs stranden, men ellers er der ikke meget butiksliv lokalt. Det savnede vi lidt. Til gengæld fik vi de smukkeste naturoplevelser. Rimelig køreafstand til Hua HIn.
Vi er begge vilde med stedet, vilde med personalet og vilde med tanken om at komme tilbage en anden gang.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
2  Tak, AneMarieogAndrea