“Dårlig oplevelse fra værts side, og kaos i booking”
Anmeldelse af Slukefter Kro

Slukefter Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 11. august 2021

Min kæreste og jeg anvendte et deal tilbud 24/7, til en telefonisk bookning af en overnatning på Slukefter Kro 4-5 august. Kro medarbejderen en kvinde, bekræftede bookningen, og sagde vi blot skulle skrive en mail til Slukefter kro, hvor vi bekræfter antallet af personer, og ankomst og afrejsedato. Samtidig skulle vedhæftes værdibevis fra Deal DK
Denne mail og vedhæftede værdibevis blev sendt samme dag 24/7
Ved vores ankomst 4/8 får vi at vide i receptionen at værelset IKKE er booket, og de ikke har nogen ledige værelser. Vi oplevede manden i receptionen, som absolut ubehøvlet og afvisende. Trods han indrømmede at kroen havde haft alvorlige problemer med deres mail system, omkring den dato vi bookede, nægtede han pure at annullere dealen, og tilbagebetaling af mine 1700 kr. som allerede var trukket på min konto.
Jeg har siden episoden været i dialog med Deal.dk, som har været yderst forstående og venlig og tilbagebetaler mig beløbet. Medarbejderen fra Deal DK oplyste at ejeren af Slukefter kro også havde været afvisende overfor ham
Jeg vil overhovedet ikke anbefale dette sted til hverken venner, familie, eller øvrige

Tak, Morten9979

Anmeldt 25. juli 2021

Vi besøgte kroen den 1. juli 2021.
Hvis gastronomi betyder små retter, så levede deres 8 retters menu op til navnet, men hvis gastronomi betyder velsmag og oplevelser, så lever Slukefter Kro langt fra op til det forventede. Ud af 8 retter kom kun én ret i nærheden af det forventede. Samtidig blev retterne serveret i en hastighed, hvor der ikke var mulighed for at reflektere over maden og samvær med ens venner. Det var meget tydeligt, at middagen skulle overstås efter en fast tidsplan, uden hensyn til den enkelte gæsts ønsker og behov.
Morgenbordet næste morgen var også en kedelig oplevelse.
Besøget var en deal, men kroen bør ikke lovprise deres produkt på en sådan måde, at de skabe forkerte forventninger hos deres kunder.
Vi kommer aldrig mere på Slukefter Kro.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 957b_rget
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Urenlig dårlig service, vi blev desværre ramt sf corona, men kroen ville hverken hjælpe med det ene eller det andet, og var generelt bare rigtig uhøflige når vi ringede

Dato for besøg: juni 2021
Tak, nikolaj n
Anmeldt 3. juni 2021 fra mobile enheder

5 retters “gourmet” med vine. Maden var ok, men slet ikke gourmet som vi havde forventet. Tjeneren vidste ikke hvad det var for noget oksekød vi fik i ret nr 2 og ret nr. 4 skulle være en stærk ost -Den var mild.
Beef Wellington retten var det et alt for stort stykke kød i forhold til fyld, hele retten var tam i smag. Vi blev godt skuffet.
Vores oplevelse af mad og vin er mere kvantitet end kvalitet. Vi blev godt skuffet desværre.

Dato for besøg: februar 2021
Tak, hovgaard34
Anmeldt 17. maj 2021

Maden var enten meget fed eller smagte ikke af noget . Hoved retten og desserten var ok resten var ikke noget at skrive hjem om

Dato for besøg: maj 2021
Tak, FJBJ

Rejsende, der kiggede på Slukefter Kro, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland
Christiansfeld, Haderslev

Har du været i Slukefter Kro? Fortæl om dine oplevelser!