“Super hyggeligt”

Slukefter Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 27. august 2020

Vi havde et ophold i Maj 2020. Det fik en meget lækker gourmet menu med der tilhørende dejlig vinmenu. Vejret var fantastisk så vi nåede en tur på "stranden" ved den nærtliggende badesø. Super hyggelig weekend.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 814jessies

Anmeldt 26. august 2020

Vi havde for anden gang booket et ophold med 8 retters menu med vin menu, sammen med nogle venner. Rigtig god mad og vine

Tak, 1422vej
Anmeldt 26. august 2020

Vi har været på gourmetophold på Slukefter Kro flere gange. Det har vi, fordi de byder på superlækkert og spændende mad. Vinene er tilpasset maden, så smagsoplevelsen bliver superb.
Værelserne til opholdet er gennemsnitlige, men hvis man ønsker det, kan man opgradere til højere standard på flere niveauer. Morgenmaden er god og man kan få en morgenbitter hvis det ønskes.

Inden du læser videre, vil jeg gøre opmærksom på, at de gange vi har været på Slukefter Kro, har været før Corona kom ind i billedet

Dato for besøg: september 2019
Tak, Hellemb
Anmeldt 26. august 2020

Et fantastisk sted rigtig spændende mad og utroligt venligt personale .Venlig modtagelse og god information om værelses beliggenhed samt info i forbindelse med corona virus.

Tak, efesos4b2
Anmeldt 26. august 2020

En oplevelse ud over det sædvanlige. Mad vin og personale spillede bare sammen. Vi kan varmt anbefale sådan et ophold

Dato for besøg: september 2019
Tak, lenemarier2020

Rejsende, der kiggede på Slukefter Kro, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland
Christiansfeld, Haderslev

Har du været i Slukefter Kro? Fortæl om dine oplevelser!