“Fint ophold til prisen”

Slukefter Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Maden og vinen var rigtig fin til prisen. Gode, enkle råvarer, som var godt tilberedt.
Værelset (comfort) var også ok, men der var byggerod, som man skulle gå igennem for at komme hen til værelset.

1  Tak, hattemus

Anmeldt 26. januar 2020

Vi fejrede fødselsdag og nød de flotte 8 retter og tilhørende vinmenu - der spares ikke på hverken mad eller vi og stedet oser af høje ambitioner og gastronomisk vilje - vi kommer igen!

Tak, jopi2016
Anmeldt 13. januar 2020

Det er store ord. Er 2 skræller kålrabi og 2 løgringe med sovs en ret? Er en firkant torsk størrelse mundret bid en ret? Aldrig gourmet igen på dette sted. Trods 10 "retter" var mændene i selskabet slet ikke mætte og vinen var billig hverdagsvin. Men en masse ord og beskrivelse af hver mundfuld=ret. Men det skal lige sige at hver mundfuld smagte fantastisk. :-)

Dato for besøg: december 2019
Tak, Marianne E
Anmeldt 7. november 2019

Helt perfekt arrangement. Super mad, absolut IKKE nærige med at skænke vin, god betjening.
Morgenmad i særklasse, alt brød var varmt og ægget var virkelig blødkogt, hvilket man ikke får ret mange steder. 4 forskellige slags bitter til fri afbenyttelse.
Man får virkelig meget for pengene på Slukefter kro

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Flemming L
Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Fantastisk god mad.
Altid super betjening af friske tjenere i godt humør. Maden er virkelig gourmet mad. Har været på kroen flere gange ifb. med deals. Pæne og rene værelser.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Erik H

Rejsende, der kiggede på Slukefter Kro, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland
Christiansfeld, Haderslev

Har du været i Slukefter Kro? Fortæl om dine oplevelser!