“Stadig fremragende til fantastisk pris”
Anmeldelse af Slukefter Kro

Slukefter Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020

Vi fejrede fødselsdag og nød de flotte 8 retter og tilhørende vinmenu - der spares ikke på hverken mad eller vi og stedet oser af høje ambitioner og gastronomisk vilje - vi kommer igen!

Tak, jopi2016

Anmeldt 13. januar 2020

Det er store ord. Er 2 skræller kålrabi og 2 løgringe med sovs en ret? Er en firkant torsk størrelse mundret bid en ret? Aldrig gourmet igen på dette sted. Trods 10 "retter" var mændene i selskabet slet ikke mætte og vinen var billig hverdagsvin. Men en masse ord og beskrivelse af hver mundfuld=ret. Men det skal lige sige at hver mundfuld smagte fantastisk. :-)

Dato for besøg: december 2019
Tak, Marianne E
Anmeldt 7. november 2019

Helt perfekt arrangement. Super mad, absolut IKKE nærige med at skænke vin, god betjening.
Morgenmad i særklasse, alt brød var varmt og ægget var virkelig blødkogt, hvilket man ikke får ret mange steder. 4 forskellige slags bitter til fri afbenyttelse.
Man får virkelig meget for pengene på Slukefter kro

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Flemming L
Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Fantastisk god mad.
Altid super betjening af friske tjenere i godt humør. Maden er virkelig gourmet mad. Har været på kroen flere gange ifb. med deals. Pæne og rene værelser.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Erik H
Anmeldt 6. november 2019

Vi oplever en gl. kro der lever og engagerer sig i det folk gerne vil ha når de besøger stedet.
God mad i særklasse med mulighed for gourmetoplevelser og tilhørende gode vine, om man vælger et 4 - 6 - 8 eller en 10 retters ophold eller holder sin familiefest på stedet.

Hotellet tilbyder gode alm værelser til opgradering til Luxus. Pænt og rent - et dejligt engageret personale der tager sig af en fra man melder sin ankomst til man tjekker ud igen. SUVERENT - vi kommer gerne tilbage og anbefaler gerne et hotelophold på Slukefter kro til andre.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Bodil C

Rejsende, der kiggede på Slukefter Kro, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland
Christiansfeld, Haderslev

Har du været i Slukefter Kro? Fortæl om dine oplevelser!